Skip to main content

Vraagje…

Ik zie best vaak mensjes nog heel laat op het forum, soms zelfs ook s’nachts, ook op doordeweekse dagen… Ik vroeg me af hebben jullie dan geen bedtijden?

Zelf moet ik om 22:00 uur boven zijn, en ik mag dan nog tot 22:30 uur iets voor mijzelf doen, bijv. lezen, tv kijken enz. In het weekend mag ik het zelf bepalen. Oja ik ben trouwens 14.

-onnodige quote verwijderd-

Ik ben 14 en moet om 22:30 stoppen met gamen en om 23:00 slapen. In het weekend mag ik zelf bepalen hoe laat ik naar bed ga, maar ik heb er persoonlijk gewoon "schijt" aan. Als ik om 00:02 slaap en om 06:50 op moet en die dag gewoon goed functioneer, wat is er dan mis?

Ik heb geen bedtijd maar een kamertijd om 21:30u moet ik op mijn slaapkamer zijn en opzich mag ik zelf beslissen hoe laat ik dan ga slapen ik ga niet echt super laat slapen meestal kijk ik nog eventjes televisie terwijl ik al in bed lig. Meestal probeer ik wel rond 22:30u te gaan slapen maar af en toe wordt ik toch verleid om nog eventjes op mijn telefoon te zitten en dan gaat de tijd toch erg snel voorbij. Dus vaak zie ik het nog 00:00u worden of zelfs nog later...

Hey, exact dit geldt voor mij ook haha. Precies hetzelfde ook qua tijd. Ik probeer wel de laatste tijd iets eerder te slapen maar ik denk over zoveel na. Verder dus idem 

Liefs Tover xxx

Ik heb niet echt een bedtijd maar na het uitlaten van de honden ga ik naar bedn rond half tien.

hoi 😃, ikmag dan een jongen zijn, maar zach dit topic zomaar voorbij flitsen. Ik heb meestal geen vaste tijden om naar bed te gaan, maar later dan 2:00 maak ik het dan meestal togniet:D. Wij hebben de gewoonte om zo rond 22:00 een film te gaan kijken (of een stuk of wat afleveringen, of en en), en dan zo rond 00:00/00:30/1:00 naar bed te gaan :)

Als ik naar school moet lig ik meestal wel om 22 uur in bed en in het weekend een uurtje later

de portugezen hier hebben ook leuke tijden; zijn tot 12 uur snachts nog gwn wakker XD

Reageer