Vraag

Bedtijden...

  • 8 May 2023
  • 25 reacties
  • 573 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vraagje…

Ik zie best vaak mensjes nog heel laat op het forum, soms zelfs ook s’nachts, ook op doordeweekse dagen… Ik vroeg me af hebben jullie dan geen bedtijden?

Zelf moet ik om 22:00 uur boven zijn, en ik mag dan nog tot 22:30 uur iets voor mijzelf doen, bijv. lezen, tv kijken enz. In het weekend mag ik het zelf bepalen. Oja ik ben trouwens 14.

Hoe laat moet jij naar bed?


25 reacties

Ik ben 15 en mag het zelf weten. Ik kan je poll niet invullen want ik ga nooit voor 23.00 maar bed behalve als ik ziek ben.  

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben 13 en ik heb autisme. Dus ik ben om 8 uur helemaal op. Ik ga altijd na het jeugdjournaal naar boven dus ongeveer half 8 ben ik boven. Ik lig dan rond 8 uur, kwart over 8, te slapen.

Hey,

Ik ga naar bed wanneer mijn broers ook naar bed gaan. Meestal tussen half tien en 10 uur. Ben trouwens 13.

Reputatie 7
Badge +17

Sinds 13  geen bedtijd meer (ben  16). Meestal ga ik rond 00:30 naar bed. Ik post ook wel eens laat op het forum maar dat komt omdat ik soms last heb van slapeloosheid

Reputatie 7
Badge +9

Tja ik heb al sinds dat ik 12 heb ik zegmaar nooit eerder dan 1 uur snachts slapen.

 

Uit het niets zijn mijn hormonen gaan chillen en kan ik eindelijk slapen om 11.30 uur klinkt waarschijnlijk crazy maar ja. Mijn lichaam kiest daarvoor i guess (kon ik eerst ook maar dan zou ik wakker worden om 3 uur snachts en voor de rest van de nacht niet slapen)

 

Dus dat ja

 

Later

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben 14 en moet eigenlijk om 21:45 in bed liggen en gaan slapen, maar ik ga vaak afleiding zoeken om mijn gedachtes weg te houden van dingen die ik mezelf aan ga praten.

Badge

vanwege mijn studie ga ik altijd na 22.00 uur naar bed

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 13 en ga rond middernacht slapen, puur omdat m’n broertjes dan slapen en dus stil zijn.

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben 14 en ik moet om 23:00 op mn kamer zijn en dan moet het ook stil zijn. Mn ouders controleren niet of ik dan ook slaap. Rond 23:45 slaap ik

Reputatie 7
Badge +9

Mijn oma zegt dat ik om 22:00 moet slapen maar heb er schijt aan

Reputatie 7
Badge +4

Tja mijn ouders zijn hier heel streng in zo moest ik bijvoorbeeld toen ik 10 was nog om 7 uur naar bed maar volgensmij heb ik ook maar heel weinig slaap nodig want hoe vroeg of laat ik in slaap val ik word altijd rond 7 uur wakker een soortvan natuurlijke wekker op zich wel handig

Reputatie 7
Badge +7

Ik moet van mijn ouders om 22:00 slapen maar het is voor mij gewoon té vroeg 😕 dus ik zit vaak een uurtje te lezen:) Mijn ouders zijn hier gelukkig best chill in:-)

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

Ik leef op een instelling, dus daar gelden redelijk strenge regels, ik moet daar om 21:00 naar bed, en op vrijdag om 21:30, en dan moet ik op mijn kamer zijn, maar meestal ga ik Ron d 22:00 22:30 wel slapen,want anders ben ik de volgende dag echt chagrijnig.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Eig om hlf 9 mr zit alt stiekem op dit forum

Reputatie 1
Badge

ik ben 13 en bepaal het ongeveer zelf maar ik kan slecht tegen weinig slaap en moet heel vroeg op voor school dus ga rond 21;00 naar bed

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik lig er wel op de voorgeschreven tijd in ( 21:45) maar soms kan ik niet slapen, en ik kan met 7 uur wel toe ;) maar ik slaap meestal echt wel tegen 23 uur.  Heel soms wordt ik wakker 's nachts en dan als ik zo gauw niet meer in slaap kom dan kijk ik ook wel eens kort op het forum. Maar gemiddeld slaap ik echt wel om 23 uur. Mijn ouders zijn er trouwens niet super streng in. 

Groetjes liefs Tartan X

Hey, 

Ik heb hier al op gereageerd, maar boeien! Ik moet dus rond half 10/10 uur naar bed. Naja, moet, ik mag ook wel tot 11 uur. En ik slaap (als ik slaap) meestal rond een uur of 2/3 en ben weer wakker rond een uur of 5. Klein slaapprobleempje. Soms slaap ik een nacht wel 6 uur en soms ook helemaal niet. Ben nu ook behoorlijk moe!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik moet om 21:00 op mijn kamer zijn, met de bedoeling dat ik dan een keer ga slapen ;) dat lukt vaak, en soms niet.

Maiskolfje X

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @TikTak en anderen hier,

Ik moet meestal rond 21.15 / 21.30 naar bed maar ga pas slapen rond 22.00

Op vakantie hoef ik pas rond 22.30 slapen en doe ik meestal ook :)

Ben 13,5 jaar trouwens!

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben 14 en heb medicatie waar ik moe van word dus ik ga 20.00 naar bed 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 16 en ik heb eigenlijk ook geen bedtijd meer dus ga slapen wnr ik dat wil en dat is meestal 02:00 uur ofzo in de vakantie heb ik wel eens tot 4/5 uur.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb geen bedtijd maar een kamertijd om 21:30u moet ik op mijn slaapkamer zijn en opzich mag ik zelf beslissen hoe laat ik dan ga slapen ik ga niet echt super laat slapen meestal kijk ik nog eventjes televisie terwijl ik al in bed lig. Meestal probeer ik wel rond 22:30u te gaan slapen maar af en toe wordt ik toch verleid om nog eventjes op mijn telefoon te zitten en dan gaat de tijd toch erg snel voorbij. Dus vaak zie ik het nog 00:00u worden of zelfs nog later...

Reputatie 7
Badge +9

Ik moet om 21.00 naar bed maar dat word vaak 21.30 en dan 22.00 dat ik in bed lig en dan slaap ik vaak pas rond 23.00.

Ben 14

Reputatie 7
Badge +9

ik snap wel wat je zegt het is nu 23:59 en ik zit tegen de deur van mijn slaapkamer dit te typen

Badge

Ik moet van mijn ouders om 22:00 slapen maar het is voor mij gewoon té vroeg 😕 dus ik zit vaak een uurtje te lezen:) Mijn ouders zijn hier gelukkig best chill in:-)

Liefs x Banaantje 

Hoi @Banaantjeeee!!! Ik vind jou bio echt super leuk! Alles klopt wat daar in staat!😅😊

Reageer