Skip to main content
Vraag

bedplassen lastig

• February 13, 2026
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Jonne ben (net) 14 jr.

Ik draag nachts een luierbroekje omdat ik vaak een ongelukje heb in bed. 

Dat is soms wel lastig als ik ergens logeer bij vriendinnen  of zo want ja er zijn maar 2 vriendinnen die het weten en andere probleem is, als ik doorlek. 

Zou graag met mensen in contact komen om hier over te praten. 

Xxx Jonne 

1 reactie

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 13, 2026

Hoi ​@Jon 

Ik ben incontinent dus heb ook een luier aan snachts maar als je doorlekt moet je iets groter luiers aan doen of iets minder drinken voor je gaat slapen dat je blaas minder urine aan maakt .

Maar als ze het weten is het al iets minder erg maar anders moet je moeder vragen of ze je even wakker willen maken als de ouders van je vriendinnen gaan slapen om nog even te gaan plassen dat kan ook helpen.

Maar onthoud een ding je bent niet de enigste 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 8, 2026

Hi is inderdaad vervelend ​@Jon ,

Ten eerste is het niet erg mijn zus van 15 plast ook nog in bed en ik heb last van incontinentie en draag ook nog luiers je bent echt niet de enigste. Als vriendinnen er van weten is het al wel makkelijker met logeren enzo. Maar doorlekken is idd niet fijn. Als je DryNites of iets draagt kunnen ze genoeg zijn maar als ze te weinig opnemen moet je misschien overwegen om een ander merk of of ander model luiers gebruiken. Je kan misschien broekjes van bijv. Tena gebruiken (Ik gebruik zelf incontinentie-luiers met plakstrips). De tips van ​@NN15000  zijn ook wel goede tips. En maak je geen zorgen ​@Jon de meeste mensen ontgroeien het bedplassen vanzelf.

Stay strong!💪

Seashell 😘