bang voor vader

  • 11 November 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyhey, ik ben een meisje van 15 jaar oud. 

mij heb gescheiden ouders, en ze zijn uit elkaar gegaan met een vechtscheiding. ik woon veel lieverd vol time bij mama omdat ik en daar fijn voel enzo. ik ben op dit moment bij papa maar ik ben echt fkk bang van papa. hij rand me aan, als die boos is gooit ie gingen naar me en gaat ie schreeuwen naar me ookal is het niet mijn fout. ik wil oprecht weg hier. 

ik heb al hulp gezocht bij psycholoogen enzo maar die gooien de schuld op papa en mama. * “ dan moeten jou ouders daar samen over over praten” * 

like daar heb ik geen ene fok aan. ik ben er oprecht klaar mee, ik krijg zoveel stres van m’n pa. ik kan het oprecht niet meer aan zo. ik ben een heel ander persoon als ik bij papa ben. 

ben der klaar mee

weet iemand wat ik het beste kan doen? xoxo mij


2 reacties

Badge

Zeg dit per direct aan je moeder je moeder houd van jou en zal er voor vechten jou niet meer zo te laten  voelen. Take care 🙏❤️

Hey @v.0413 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met Veilig Thuis via www.veiligthuis.nl

Veel sterkte, Evie (de Kindertelefoon)

Reageer