Skip to main content

bang voor gesprek op school met mn ma

• January 14, 2026
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hoi guys, noem me maar Kkrieth en ik heb morgen een gesprek met mn ma op school samen met een school maatschappelijk werkster.

Ik ben echt ongelooflijk bang en ik heb er eigelijk gewoon geen zin in, dat komt omdat ik al ongeveer 4 jaar last heb van hoe mijn moeder mij behandeld en als ik probeer er over te praaten word ik vaak uitgescholden en gegaslight dat het normaal is en dat ik gewoon dramatisch doe.

Ik ben echt bang dat mijn moeder er heel naar en gemeen over gaat doen naa dat het gesprek over is, ik weet al soortvan wat zij gaat zeggen en hoe zij zich gaat gedragen tijdens het gesprek omdat ik hier voor al een gesprek had een jaar geleden en daar kwam vrij wel aleen maar elenden uit. Er verandert nooit iets en word eigelijk aleen maar erger, ook wil ik gewoon niet dat er iets gebeurt meer, en ik ben gewoon zo bang en nerveus voor morgen dat ik niet denk dat ik kan slaapen want zowiezo word alles morgen afgepakt door mijn moeder en ik word waarschijnlijk kapot uitgescholden waneer ik thuis kom.

Ik weet eigelijk niet meer wat ik moet doen want ik heb al gevraagd of de school maatschappelijk werkster het gesprek kan afzeggen maar ik denk dat ze het niet gaat doen en mn moeder wilt aleen naar het gesprek 'zo dat ze weet wat ik daar heb loopen lullen over haar'.

Aka fuck mn leven ik ben echt gecookt en ik weet niet meer wat ik moet doen.

-

( initialen weggehaald door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 15, 2026

Hey!  Ik zie dat dit van gister is dus het is wat laat om te antwoorden maar je mag echt hulp vragen vind ik. Je kunt altijd de Kindertelefoon bellen  https://www.kindertelefoon.nl/bellen

En misschien is https://www.veiligthuis.nl/nl ook wel geschikt om hier over te praten want het klinkt behoorlijk heftig!  Vertel ook alles wat je hier vertelt aan je mentor op school of een vertrouwenspersoon! Je hoeft hier niet alleen mee te dealen! Ik hoop dat het vandaag iig mee viel en dat je hulp kunt zoeken. Misschien hebben anderen ook nog een idee. Maar hier kun je alvast eens mee aan de slag. Veel sterkte! 

Liefs, Tover xxxx