Skip to main content

Hey mensen…

het gaat de laatste tijd eerlijk gezegd echt helemaal niet goed met me, ik struggle nog steeds met sh, mn ouders doen nog steeds idioot, en nu ben ik ook nog mn baan kwijtgeraakt (door mn ouders). ik zal uitleggen wat er gebeurd is

vorige week vrijdag ben ik van een paard gevallen en heb ik een lichte hersenschudding opgelopen. de dag erna (zaterdag) moest ik eigenlijk werken (ik werk bij de action, of nou ja werkTE eig). Maar toen begon mijn vader verschrikkelijk idioot te doen en ik kreeg uiteindelijk ook nog eens een klap met een slipper waardoor mijn bril kapot was. toen wou ik natuurlijk al helemaal niet meer gaan werken. en ik was toch al te laat, ik moest eigenlijk om 14:00 daar zijn maar het was toen al 14:30 ofzo. Dus ik bel de action van ja ik kan niet komen vandaag vanwege persoonlijke redenen. en toen ik vandaag weer op mn werk was werd ik ineens apart genomen en werd er gezegd van ja het stopt hier helaas, we willen niet meer met je verder. en toen werd ik naar huis gestuurd. mijn ouders zijn nu nog met hun hond weg naar ( verwijderd vanwege anonimiteit ) maar ik weet al wat er gaat gebeuren als ze thuiskomen, daar heeft mijn vader al meerdere keren mee gedreigd. geen zakgeld meer, geen laptop, etc… ik weet nu gwn niet meer wat ik moet doen, ik voel me tbh echt gwn het mispunt van de familie, iedereen is perfect heeft een goede baan en een gelukkig leven en dan besta ik die nooit iets goed kan doen mn baan kwijtraak en voortdurend mn ouders teleur stel…

@froggo.123

Okay je had een hersenschudding en je vader besluit dan je nog eens op je hoofd te slaan met een slipper? Wat een raar gedrag is dat. Hadden ze op je werk geen begrip voor je situatie? Heb je het wel vertelt dat je van je paard gevallen was?

Hey! Je hoeft niet zo negatief over jezelf te denken hoor! Het is niet jouw schuld en fouten maken we allemaal en nooit met opzet! Het is heel vervelend dat je ouders dat niet (willen) zien. En onredelijk. Misschien kun je eens met de Kindertelefoon bellen of chatten. En hopelijk hebben meer mensen tips voor je. En als je je gevoelens op schrijft en aan je moeder laat lezen? Of aan een andere volwassene die je vertrouwt? Maar mijn eerste advies zou zijn om met de Kindertelefoon contact te maken! Sterkte met alles en je bent absoluut geen mispunt of slecht persoon!! 

Liefs, Tover xxx

hey @Stoppelbaartje 

ik heb op mijn werk niet gezegd dat ik van mijn paard was gevallen, omdat ik de week daarvoor ook al thuis was ivm stem kwijt. en ik ga natuurlijk ook niet vertellen dat mijn vader me geslagen heeft, dan sturen ze wss de kinderbescherming op ons af en daar staan we al bekend…

Reageer