Vraag

Argumenten om bij vrienden te zitten

  • 18 March 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hoii,

 

Ik ben christelijk en zit in een kerk. Op zondagavond hebben wij soort club van de +16. Nu had mijn vriendengroep bedacht om bij elkaar te zitten voor de club begint in de kerk zegmaar.  Maar nu is er iemand in de vriendengroep die eerst zei dat hij/zij een goed argument nodig had om bij ons te gaan zitten. Nu heeft iemand anders een poll gemaakt, waarin je kon stemmen of je bij ons gaat zitten, of bij je ouders zegmaar. Maar nu heeft die iemand die een goed argument nodig had, gestemd dat hij/zij bij zijn/haar ouders gaat zitten. Waarschijnlijk  mag hij/zij niet bij ons zitten. 

Nu wilde ik eigenlijk vragen of jullie misschien goede argumenten hebben voor zijn ouders dat hij/zij wél bij ons kan zitten.

 

Liefs...


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

als ik het goed begrijp gaat het erom dat jullie ( een paar vrienden) in de kerk bij elkaar willen zitten ipv bij jullie famillie/gezin. 
 

Is een goed  argument niet gewoon dat je bij je vrienden wilt zitten? Als die famillie dat echt niet wilt, kunnen jullie ook altijd nog met z’n allen bij dat andere gezin gaan zitten… 

 

en als het echt niet mag… geen paniek, jullie kunnen elkaar ook zien buiten de kerk! :)

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer