anderen kopieren

  • 9 February 2022
  • 4 reacties
  • 29 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik ben  12 jaar en ik word af en toe gek van me ouders, omdat ze zeggen dat ik alles van me zussen vrienden na wil doen, bijvoorbeeld mijn zus heeft stickers op jaar longboard geplakt en ik ben weg van skateboarden en als bescherming heb ik (hele andere) stickers OP MIJN  skateboard geplakt en mijn zus ziet het niet als nadoen maar mijn ouders worden dan boos! Hebben jullie tips?


4 reacties

Hoi heb je ze gevraagd waar ze precies boos om worden? want wat jij doet is toch helemaal niet raar of verkeerd? Je hebt een hobby en hebt plezier en dat doe je op jouw manier. Heel coole hobby trouwens ! :D maar kun je ze uitleggen dat dit echt iets va jouzelf is, dat niemand iets van zichzelf heeft ook nog , en dat  je altijd dingen van anderen ziet en leert ?  Gewoon op een geduldige manier vertellen dat het echt je passie is en dat je het echt leuk vind .  Kies een momentje uit dat ze relaxd zijn en vrolijk. En breng het vriendelijk, word niet boos. En maybe kun je er iets naast gaan doen wat niemand in je gezin doet, ik noem maar wat. tekenen ofzo. dan laat je zien van ik heb skaten als hobby en ik heb tekenen( of iets anders) als hobby en dat is allebei mijn eigen keus ! lekker puh toch ;)

Succes ik hoop dat je er wat aan hebt !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Bedankt! Maarre ik ben de enige die aan stuntskateboarden doe (niet dat ik heel goed ben hoor)

Bedankt! Maarre ik ben de enige die aan stuntskateboarden doe (niet dat ik heel goed ben hoor)

Nou dan is het helemaal jouw eigen ding toch :)  dan snap ik niet dat ze zeggen dat jij dingen nadoet.  En je bent er vast beter in dan je zegt ;) haha

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dankje ellen

Reageer