Vraag

Amsterdam en mama

  • 5 October 2021
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi! K voel me vervelend.. misschien raad je het al maar het gaat weer over geld en dat het op is.  Mijn oma is een maand geleden overleden, mijn moeder heeft er veel veel last van en ze is er vaak verdrietig over. Na oma's dood werd het geld verdeeld, ik kreeg €100. Na een middag shoppen was alles weg. Mijn moeder wou dit weekend met mij naar Amsterdam, ze vroeg, neem jij het geld van oma dan mee?  Ik zei: ik neem wat minder mee. En toen zei mama: ik zou €20 meenemen als ik jou was, toen liep ze weg. Ik voel me schuldig dat ik het heb uitgegeven. Mijn moeder is verdrietig door de dood van oma. En ik heb dat geld allemaal uitegegeven aan rommel.  Dat voelt niet fijn. Als ik het tegen haar ga zeggen dan wordt ze misschien boos en nog verdrietiger. Want toen ik ging shoppen had ik gelogen tegen haar dat ik €10 mee zou nemen en ik had dus alles meegenomen.. heeft iemand tips..?? PS een baantje is wel lastig want ik ben echt net 12, oppassen mag nog niet. Ik moet max 13 zijn.  


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Soph1609 ,

 

wat naar om te horen dat je je hier zo vervelend over voelt, en jammer dat je nog geen reacties hebt gehad.

Je kunt elke dag tussen 11:00 en 21:00 uur met de Kindertelefoon bellen of chatten, om anoniem en in vertrouwen hierover te praten.

Veel sterkte,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +4

Miss een krantenwijk??

Reageer