Skip to main content

mijn ouders zijn een paar jaar geleden gescheiden, ik heb nu een moeder, een vader en een stiefmoeder,

als mijn vader overlijd, mag ik dan bij mijn stiefmoeder blijven wonen? of moet dan eerst mijn moeder daarmee akkoord gaan? Ik ben 13 jaar oud en mijn moeder is eigenlijk niet stabiel, en is uit huis gezet omdat ze een jaar lang niet de huur had betaalt, ze heeft zoveel mensen bedrogen, ze staat nu onder bewind,

mijn half broer woont daar ook, alles wat mijn vader zegt denkt de kinderbescherming dat niet waar is, omdat ze zo goed nep kan doen, ze huilt alsof zij het slachtoffer is, en ondertussen heeft ze mijn broer daar officieel ontvoerd, maar alle toezicht houders zien dat gewoon, maar ze doen niks,

ik hoop dat ze eindelijk ook weten dat dit het beste is voor mijn broer om te wonen, omdat hij en mijn vader echt schuurden sinds mijn half broer wist dat onze vader niet zijn echte vader is,

maar denkt u dat ik dan bij mijn stiefmoeder kunnen wonen? ondanks dat ze geen gezag over mij heeft?

En is er iemand die ook een paranoia moeder heeft?

groetjes QueenMe01xx

Dat is moeilijk om te zeggen!

Zijn je vader en (nieuwe) stiefmoeder getrouwd? Kan ze jou als kind accepteren?  (ik denk dat dat niet kan als je moeder leeft - je kunt geen 3 ouders krijgen volgens mij)

Is dit iets waar je je zorgen over moet maken, is je vader bv ernstig ziek?

Reageer