alles is kut

  • 10 February 2019
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oke ff alles samen

ik ben Noor 14 jaar ik heb een broer van 17 een moeder en vader die zijn gescheiden ik heb een stiefvader en stiefmoeder en een half broertje van 12. im ga nu even uitleggen wat er is nu en vroeger

mijn moeder: (dit is wat er nu zich afspeelt ) stelt me altijd teleur. ik kwam een keer met tranen naar benden en vertelde haar dat ik kapot ga dat ze rookt. ze gaf mij pinkie zweer en zei recht in mijn ogen: ik ga niet meer roken ik ben niet verslaafd ik stop voor jou! ik geloofde haar het is nu een maand later, en ze rookt elke dag gewoon al vanaf die dag dat ze mij haar pink gaf. ze kan niet eens 1 dag zonder. en ze liegt erover.

mijn vader:( dit was allemaal vroeg) nooit echt in mijn leven geweest. hij verdient het woord vader niet in mijn ogen. hij heeft mijn jeugd heel erg verpest hij is gok verslaafd seksverslaafd alchohol verslaafd en rookverslaafd. hij heeft mijn broer meerdere keren geslagen. mij niet zover ik kan herinneren. maar hij zei tegen mij aan de telefoon toen ik ongeveer 9 was je mag alles van je moeder meenemen ik geloofde het en nam dingen mee. en ik kwam daar aan en het werd de prullenbak in gegooid.uiteindelijk moest ik het stiekem doen ik had een sjaal om met mijn moeders geur, ik had een kangoeroe knuffel en in de buidel had mijn moeder een briefje gedaan. ik had een telefoontje waarmee ik mijn moeder opbelde in tranen ik hoorde iemand naar boven lopen ik gelijk ophangen. ik heb veel trauma's opgelopen hij heeft mijn moeder geslagen en gewoon alles. ik had hier een zware tijd mee en moest erover praten met mensen wat ik niet wilde. nooit word er geluisterd naar mij. ( nu de situatie tussen mijn vader en mij nu ) ik heb hem nu al een jaar niet gezien. ik ben bang voor hem hij heeft er voor gezorgd dat ik niemand vertrouw. hij appt me nooit geeft me altijd heb maar voldoet er niet aan.

mijn broer: ( dit speelt zich nu af ) mijn broer doet mijn vader na. hij drinkt veel rookt en blowt. hij staat op rookt een jointje hij loopt "naar school" en nog een jointje in ieder geval hij neemt zeker wel 10 joints op een dag. en nog drank bijna elke avond. me broer is gewoon geen woorden meer het is niet veilig hier thuis voor mij. hij bedreigt me en ik moet hem geld geven. altijd wilt hij stoeien maar als ik iets terug doe je moet die blik in zijn ogen zien hij is dan zo kwijt hij wil me gwn echt pijn doen hij doet me denken aan mijn vader ik ben bang voor hem. en hij maakt mijn leven niet makkelijk hij treitert me de hele tijd hij pakt me spullen in de hoop dat ik boos word en hele huis weer over hoop is. oh ja en hij gaat gewoon niet meer naar school nodigt hele tijd vrienden uit ik kom thuis van school en moet gelijk naar boven op mijn kamer zitten

kort samengevat wat moet ik doen ik kan gewoon niet verder leven op deze manier ik ga kapot door niemand die naar me luistert iedereen die mij teleurstelt en niemand mij begrijpt. help.... pleeggezin?

1 reactie

Badge +1
Hoi Noorkannietmeerdoor,

Wat een vervelende situatie waar je in zit en wat knap dat je dit allemaal zo kan beschrijven. Ik hoop dat er vanuit de users hier reactie voor je komt, mocht je behoefte hebben aan een gesprek kan je altijd de kindertelefoon bellen of met ze chatten.

Groet,
Saskia

Reageer