Vraag

alleen wonen

  • 18 July 2019
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 18 jaar...

3 jaar geleden begon de horror.
Mijn thuissituatie was een hel.
ik had een depressie...
ik mocht geen relatie aangaan met iemand die ik graag zie.
uiteindelijk zijn we samen met UPS en downs.

vandaag was het helemaal geëscaleerd.

men vader zet me aan de deur.

nu is de vraag zou ik morgen echt vertrekken?
het is echt geen leven meer thuis...

3 reacties

Hoi,

Gelukkig is het gelukt met je relatie. Ups en downs zijn er altijd, maar het feit dat je een relatie hebt is een up.

De relatie tussen jou, je vriend en zijn ouders is beter dan de relatie tussen jou en jouw ouders toch? Of heeft je vriendje een eigen woning? Ik denk dat het een goed idee is als je bij hem woont. Je kunt later nog terug als het je niet bevalt, maar ik denk dat je gelukkiger zal zijn.
Hey het probleem is dat men ouders men vriend niet kan uitstaan en verbieden alles dus blijven slapen enzo ....

hij woont inderdaad nog bij zijn ouders maar heb er wel een betere band mee
Hey Aurosia

Je ouders maken het je erg moeilijk, en je denkt eraan thuis te vertrekken. Door je ouders wordt overnachten bij je vriend verboden, terwijl je met zijn ouders een vrij goede band hebt.

Zoals Geen_Naam zei, zou het een (tijdelijke) oplossing kunnen zijn om bij je vriend in te trekken. Heb je deze optie al eens met hem en met zijn ouders besproken?

Wat afstand zou de band tussen je ouders en jij ten goede kunnen komen. Spanningen zouden kunnen gaan liggen, en wanneer jullie er beiden klaar voor zijn, zouden jullie kunnen praten over wat er zoal gaande is.

Als je niet goed weet wat te doen of waar te beginnen, kan je contact opnemen met de KinderTelefoon of Veilig Thuis. Daar kan je terecht voor advies, en kan je, als je dat wenst, doorverwezen worden naar organisaties die je kunnen helpen.

Groetjes
Kenshin

Reageer