Alleen thuis

  • 29 June 2020
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Ik voel me altijd eenzaam thuis het is alsof ik altijd alles fout doe ik ben anders dan me famillie ik pas gwn niet bij hunmijn vader die heeft ook autisme mis heb ik daar een beetje van mee gekregen maar ik vind het gwn nie fijn als ze met alles bemoeien en nooit iets willen doen ik lijk vooral nie op hun buiten huis gaat alles prima ben ik helemaal vrolijk maar thuis nie :( heeft iemand tips om wat te doen


2 reacties

Badge

Wat naar :(. Hopelijk kan je dit nog lezen. Hoe je ouders zijn kan je niet veranderen jammer genoeg. Ik weet wel hoe dat voelt. Maar het gaat natuurlijk om jou <3. Zorg er voor dat jij in iedergeval goed voor je zelf zorgt. Want ookal gaat het thuis niet goed, je buitens huis wel leuke mensen hebt!. En als het kan (hoeft uiteraard niet), kan je misschien er proberen over te praten met een vertrouwens persoon, een goede vriend, een aardige docent, familie of misschien wel je ouders zelf. Ik stuur heel veel steun en hoop dat alles goed komt💗💗

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @lisa111  wat een lieve tekst! Echt mooi gezegd. 😍   heel steunend en bemoedigend.

Groetjes liefs Julian X

Reageer