Mijn moeder drinkt elke dag een fles port en mijn vader per dag een fles run ik ben al een keer 3 dagen van huis weggeweest en bij iemand anders geweest omdat ze er gewoon niet mee stoppen en als ik er iets over zeg worden ze boos of geven ze elkaar de schuld hoe kan ik zorgen dat ze minder gaan drinken want ik wil ze echt nog niet kwijt
Hey
wat vervelend om te horen, ik kan me goed voorstellen dat het rot voor je is..
Goed dat je je mening er al over uit hebt gesproken tegen ze. Hierdoor hebben ze het gehoord en kunnen ze het misschien wel oppakken en er iets mee gaan doen.
Ik denk eigenlijk wel dat als iemands zoon / dochter iets zegt het zeker wel iets doet met een ouder en ze er zeker wel mee bezig zijn, alleen soms is dat lastig. Zeker met alcohol, het geeft je namelijke een rustig gevoel.
Misschien kan je het een keer met ze erover hebben wanneer ze nuchter zijn en niet onder invloed zijn van alcohol wat hun reactie misschien kan veranderen. Ik neem aan dat ze het echt niet leuk vinden als je continu weggaat door hun problemen.
Ik hoop je hiermee wat geholpen te hebben..
Heb je nog vragen of wil je iets kwijt kun je me terug feedbacken via @
Liefss, Justhelping.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.