Vraag

al 5 maanden ruzie met oudres die dreigen je uit huis te zetten

  • 11 April 2020
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

hallo iedereen,

 

ik ben verschrikkelijk wanhopig en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

 

ik heb al 5 maanden lang ruzie met mijn ouders over prive zaken en nu hebben ze al vaker gedreigd mij uit huis te zetten, ook heb ik het gevoel dat ik niet thuishoor in deze wereld en ben bang dat ik veel mensen tot last ben en ik durf hier niet met mijn ouders of vrienden over te praten, ook heb ik in het verleden veel gelogen en daardoor zit ik nu in de problemen en geloven mijn ouders mij niet meer als ik ze vertel hoe hard ik mijn best doe om hen weer trots te maken kan iemand mij helpen?

 

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey! 

Als eerste wil ik zeggen dat je je het niet moet aantrekken!

Je kan je ouders dit topic laten zien, en vertellen wat je dwars zit! Ik hoop vooral dat je je niet meer zo *** voelt na het plaatsen van dit topic! 

Xx Sanne

Badge

sannetjuhh,

ik ben vooral blij dat ik erover kan praten maar in mijn situatie is het lastig  het me niet aan te trekken want ik ben iemand die het heel erg belangrijk vind want er van mij gedacht word maar alsnog bedankt voor je tip

Hey,

Jij bent de moeite waard! Je bent heus niet mensen tot last💕

Vraag aan je ouders of je professionele hulp mag zoeken (bij bijv. N psycholoog) met de rede dat je dingen wilt rechtzetten. Ik denk dat het je niet gaat lukken om dit helemaal alleen op te lossen. En vraag je vrienden om hulp! Als het je echte vrienden zijn willen ze je graag helpen. Pas op dat je ze echter niet te veel belast met jou zorgen. (Wat niet betekent dat je niet opje vrienden hoeft af te stappen!)

Reageer