Agressieve vriend

  • 22 December 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii

 

ik zal er alvast mee beginnen dat ik normaal niet het type persoon ben die op dit soort sites gaat, maar in dit geval heb ik toch even nood aan een bericht waarin ik mezelf kan uiten. Mijn moeder heeft een vriend waar ik geregeld conflicten mee heb maar die meestal ook weer over gaan. Maar vanavond was er een conflict tussen ons, maar ook tussen hem en mijn moeder achteraf. Het begon zo: ik en de vriend van mijn moeder hadden wat woordwisselingen onder elkaar maar er kwam die avond bezoek en zodra het bezoek gearriveerd was stopte de ruzie zo goed als. Na wat “plezier” en alchohol die aan te pas kwam besloot de vriend van mijn moeder te gaan slapen, prima geen probleem. Maar ik, mijn moeder en het bezoek die we hadden (Ex buurjongen en nicht) zaten in een grappige mood waarmee we besloten om make-up te gaan doen op mijn moeder haar vriend zijn gezicht. We hebben veel gelachen en hij, half slapend kon er ook wel mee lachen in eerste instantie. Tot dat hij na een tijd naar beneden kwam en vrij agressief deed tegen mijn moeder, en ook tegen mij. “Wat zit ge zo te lachen” klonk er naar mij, terwijl ik dood serieus op mijn iPad zat omdat ik er niet geheel in betrokken wou geraken. Zo ging hij weer naar boven en kwam die nog eens 2x terug naar beneden agressief doen. Ondertussen hadden wij al besloten om de politie te bellen aangezien we niet met een gerust hart aan tafel zaten, en na een tijd waren ze aangekomen. Goed, politie heeft met de vriend van mijn moeder gepraat en uiteindelijk is die netjes terug naar boven gegaan om te slapen. Alleen is het niet de eerste keer dat de politie is moeten komen voor hem, maar elke x dat zoiets gebeurd blijft mijn moeder hem terug pakken. Ik accepteerde dit constant maar nu heb ik er echt genoeg van en ik ben bang dat mijn moeder hem weer terug gaat pakken en dat over een tijd de politie hier weer aan de deur staat. Ik ben al van plan om zsm alleen te gaan wonen zodra het kan, maar momenteel ben ik 16 en ik ben absoluut niet van plan om met zo een agressieve man ik huis te leven. Weet iemand iets wat ik kan doen? Want ik vrees dat mijn moeder niet zal luisteren.

 

  • Sorry voor de lange tekst en let niet op mijn zinsopbouw. Ik schrijf dit momenteel om 1u in de nacht na een vrij hectisch gedoe

1 reactie

Hallo 12Ano35 :)

Vervelend dat de politie moest komen om het agressieve gedrag van de vriend van je moeder te proberen te stoppen en dat is gelukkig ook gelukt. Je kan proberen nog met je moeder te praten want niet geschoten is altijd mis dus ja.

-Dr8gon99

Reageer