Agressief broertje

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik denk dat ik niet de enige ben met dit probleem maar ik heb een broertje van drie jaar jonger, en hij is extreem agressief.
bijna altijd als ik zit te lezen of huiswerk zit te maken of wat dan ook wil hij mijn aandacht, en die probeerde hij dan te krijgen door me te gaan slaan.
en dat breekt dan altijd uit tot een gevecht, laatste keer heb ik zijn hoofd tegen een houten bank aan moeten ramen en dat doe ik niet graag.
of ik moet hem dan bijna knock-out slaan, maar die gevechten eindigen altijd met hem huilden van de pijn op de grond en ik huilend onder de wonden op weg naar mijn kamer.

Maar ik wil helemaal niet met hem vechten. Dus heeft iemand advies van wat ik moet doen?

als je dat hebt alsjeblieft vertel het me want ik heb hier echt een probleem mee.

4 reacties

hey,

mij lijkt ten eerste niet slim om je broertje tegen een bank aan te rammen..... of uberhaupt te slaan.
zowiezo zou ik niet terug doen wat hij doet want daardoor krijg je een gevecht...

je kan wel zeggen dat hij moet stoppen, of dat jij even naar een ander plekje gaat zoals je eigen kamer.

daarnaast... je slaat je broertje bijna knock-out, je kan mij niet vertellen dat je ouders dit niet weten, wat zeggen die ervan?
hoi

je broertje die wilt aandacht... als hij geen aandacht krijgt haat hij je slaan. sla als je belieft niet terug. als jij hem slaat ben jij de schuldige omdat jij ouder bent. en als je terug slaat krijgt hij de aandacht die hij wilt hebben.
je moet gwn zeggen dat ie moet stoppen. en als hij dat niet doet ga dan ff ergens anders iets doen. zo geef je hem geen gelijk. en krijg jij zwz geen schuldgevoel + je kan gwn veder met je huiswerk.

zo werkte het bij mij thuis...

groetjes
Bella
Dank jullie voor de reacties maar als ik vraag of hij wil stoppen roept hij nee en gaat hij mij harder slaan en als ik naar mijn kamer ga gaat hij tegen de muur ramen en mijn ouder zien het ook wel en proberen er wat aan te doen maar hij luisterd naar niemand en blijft het maar erger doen.
misschien kunnen jullie hulp voor m zoeken om te kjke wrm hij zo agressief is

Reageer