Skip to main content

hoiii 

kan iemand mij misschien helpen

oke ik wil dus gaan afspreken met een jongen en die jongen heb ik al een beetje voorgesteld aan mijn moeder en ik had net gevraagd of ik met hem mocht afspreken en toen zei ze nee en toen vroeg ik waarom en toen zei ze je hebt niks bij een jongen te zoeken en werd ze boos ik weet niet wat ik nu moet doen want ze zei ook zovan als ik wel met hem ga afspreken en er is niemand anders bij krijg ik een hele lange tijd straf en ik mag alleen afspreken met mijn vriendin erbij alleen dat vind ik dus niet zo fijn

graag tips of hulp????

Ken je die jongen persoonlijk? Als je die jongen alleen via social media kent, snap ik wel goed dat je niet mag afspreken.

ik ken hem persoonlijk

ik ken hem persoonlijk

Ah oké. Ik zou dan vragen waarom je niet met hem af mag spreken. Misschien is hij niet zo'n goede jongen? Of vind je moeder je nog te jong om met een jongen af te spreken.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn ouders hadden daar ook strenge regels over tot dat ik 14 werd. Daarvoor mocht ik ook amper afspreken met jongens. Wat ik achteraf goed snap, als je 12 jaar bent, ben je nog veel te jong om met een jongen af te spreken.

Hopelijk heb je hiermee antwoord! En helaas zul je de nee moeten accepteren als het echt niet mag.

Reageer