affaire of aparte vriendschap

  • 5 March 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hoi, ik keek een keer mee met mijn vader toen hij zijn instagram dm aan het lezen was (ik zat naast hem) en toen zag ik dat hij met iemand uit mijn oude straat aan het chatten was, niks mis mee maar wat ze zeiden vond ik apart en toen ik later keek was het in mijn ogen meer dan een normaal gesprek. Ik voel mij erg kut doordat ik het weet. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.


3 reacties

Badge

Ik zou zeggen tegen u vader dat je dat zag. Hij gaat bij zijn dat je eerlijk bent en dan ga je opgelucht zijn. 

xx

 

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik heb dit ook wel eens gehad bij mn moeder ik had er dan dagen last van en uiteindelijk heb ik het haar verteld ze zei dat het een man was die altijd bij haar in de winkel kwam en dat hij een ziekte in zijn hoofd had.

misschien kan je het aan je vader vragen waarom ze zo aan het chatten zijn misschien zegt hij wel iets wat je totaal niet had verwacht

groetjes

Badge

Hoi, ik keek een keer mee met mijn vader toen hij zijn instagram dm aan het lezen was (ik zat naast hem) en toen zag ik dat hij met iemand uit mijn oude straat aan het chatten was, niks mis mee maar wat ze zeiden vond ik apart en toen ik later keek was het in mijn ogen meer dan een normaal gesprek. Ik voel mij erg kut doordat ik het weet. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

Hi allemaal, super bedankt voor het meedenken. Ik heb gisteravond met hem gepraat en het is  achteraf een oud collega van hem die haar verhaal graag kwijt wou. Bedankt

Reageer