Advies uithuis

  • 20 September 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Hoi iedereen,

zoals al staat heb ik wat nodig advies nodig.

Door wat problemen thuis, en geen eventuele verblijf plekken, voor langere tijd. Is het opgebracht door een therapist, dat het uithuis gaan en kamertraining volgen een optie is. Voor mij is dit een optie, en ik val binnen het kader, hier heb ik dus geen extra info over nodig.  (Ik ga hier liever niet te diep op in)

Ik zou graag willen weten wat er dan allemaal op mij af zou komen.  Hoe die zelfstandigheid is en hoe veel er gevraagd zou worden van je. Financiën, voor je eigen kamer zorgen etc. Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet verwachten.  Of hoe dit te handelen is met school.  Dus ik zou het heel fijn vinden als iemand met mij zou kunnen delen hoe op kamertraining gaan of uit huis gaan voor hen was/is.

Ik hoor het graag!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

Hoi ik heb zelf geen ervaring maar misschien heb je hier iets aan? 

 

 

 

 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Geen naam ,

Ik heb zelf geen ervaring met kamer training, maar wel met een vervelende thuissituatie waardoor ik 9 maanden en 1 week op een soort groep heb gezeten met therapeuten die me van alles leerden, het moment van uit huis gaan (tijdelijk, dat wel) was een hele opluchting. Ik ga nu 1 keer in de maand ergens op logeer weekend, en in oktober ga ik beginnen en ik heb daar wel zin in. Ik hoop voor je dat het gaat helpen! Laat je weten als je meer weet en wat er gaat gebeuren?

-OnlyMe

Reageer