Skip to main content

Een goede vriendin van mij heeft dus nu een scooter en wij zitten samen in de klas. Nu vinden wij het dus gezellig als we samen op de scooter naar school gaan. Maar ik mag dat dus niet van mijn ouders. Mijn ouders vinden het te gevaarlijk en zien negatieve dingen in het nieuws. Ik vind dat onzin want je weet niet wat er vooraf is gegaan bij die mensen. Misschien zijn ze wel dronken, op een oude scooter of in het donker gaan rijden. Ik weet dat ik op een veilige scooter zit met een helm op. Er kunnen altijd ongelukken gebeuren, je kan met je fiets tegen een boom rijden of van de trap afvallen. Ik vind het jammer dat mijn ouders er zo over denken en zou heel graag gezellig op de scooter gaan anders moet ik namelijk helemaal alleen met de trein. Heeft iemand ook ouders die er zo over denken? Of iemand die zelf een scooter heeft en denkt wat een onzin?

Ach gewoon doen . Ben vandaag voor het eerst.samen met mijn bff gaan shoppen in grote stad moesten we ook met het ov daar kan ook dingen gebeuren.  .

Das wel balen ja… ik zou met je fiets ergens afspreken en dan op de scooter verder gaan

Of toch nog eens met je ouders over hebben en inderdaad de dingen noemen die je hier ook zei

Reageer