Skip to main content

abdl spullen

• November 21, 2025
  • 20 reacties
  • 356 Bekeken

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1

ik heb laats al mijn abdl spullen weg gedaan maar ik wil het weer kopen maak ik wil niet dat mijn ouders er achter komen ( daarom heb ik het ook weg gedaan ) ik ging ook een keer slapen toen i het wel nog had ik had mijn weker om 11uur savonds gezen en die ging af maar dat hoorde ik niet en mijn moeder kwam mijn kammer binnen en die dee mijn wekker uit die naast mijn bed staat maar heb dus bij mijn hooft en zoon houder voor wat spullen maar ik was te lui om mijn speen er in te doen dus ik weet niet of ze het wel of niet had gezien ik heb haar veder niet gehoord en mijn ouders gingen ook wel eens een jas kopen ik ging die avond dougen ik mijn luier en boddy  aan ik wil gaan slapen ik lig ongeveer 5min in bed komt mijn moeder mijn kamer binnen en zegt ja ik kom je meten voor die jas ik denk k*t nee niet nu dus mijn moeder zie dat ik mijn boddy aan heb en ze zegt he heb je die van je je broertje term shurt aan ik zeg maar gewoon 

dus mijn vraag is zal ik het weer kopen ja of nee ( graag tips)

20 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • November 21, 2025

Je kan het kopen als je het ook echt goed verstopt. Bijvoorbeeld in een doos onder je bed. Daar gaan je ouders echt niet kijken 😂

Of je laat het gewoon, is het zo belangrijk voor je?

Liefs Yusa 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 21, 2025

Als jou dat een goed gevoel geeft moet je het doen. 

Het is jou leven het is eigenlijk niet normaal maar sommige vinden het fijn om even terug in de tijd te gaan .

Je zou ook een paar dingen kunnen kopen en niet veel dus bijvoorbeeld alleen een speentje  .

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

Gewoon kopen wat je fijn vind en inderdaad goed verstoppen... Of het eerlijk aan je ouders vertellen ik weet niet hoe je ouders zijn maar mijn ouders accepteren mijn ABDL-gevoelens 

Welke dingen wil je allemaal weer hebben?

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 23, 2025

luier,fopspeen,fopspeenkoort en boddy dat zijn de dingen die ik wel weer wil

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

luier,fopspeen,fopspeenkoort en boddy dat zijn de dingen die ik wel weer wil

Misschien kijken wat jij het belangrijkste vind want je wilt best veel. Een fopspeen is meestal wel makkelijk te verstoppen je zou hem.eventueel in een apart deel van je schooltas kunnen stoppen dan kunnen je ouders je hrm niet vinden als je niet thuis bent. Misschien een klein pak luiers kopen bijvoorbeeld DryNites of Kruidvat pyjamabroekjes deze pakken zijn redelijk klein en misschien makkelijker om te verstoppen. Ik sprak met een vriendin op Insta en zij haalde de luiers uit de verpakking en vestopte ze in haar lade kast helemaal achterin er zat een kleine ruimte tussen de achterkant van haar kastje en de lade en daar kon ze een paar luiers verstoppen.

Hopelijk heb je er iets aan..

En als het toch echt lastig is probeer eerlijk te zijn tegen je ouders wie weet accepteren ze het wel gewoon. Ik snap dat het erg spannend is maar misschien wel iets om te overwegen…

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 23, 2025

bedankt voor de tips ja ik kan het tegen me ouders zegen maar ik weet niet hoe ze reageren en ik ben bang dat ze hulp dan voor me gaan zoeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

bedankt voor de tips ja ik kan het tegen me ouders zegen maar ik weet niet hoe ze reageren en ik ben bang dat ze hulp dan voor me gaan zoeken

Misschien gewoon een goed open gesprek er over voeren als jij goed kan uitleggen wat je gevoelens zijn snappen ze vast ook wel dat jij zelf ook weer dat dit "raar" of "afwijkend" is. Maar heel ongewoon is het ook niet want er is een hele grote community van ABDL mensen in Nederland. Zeker wel een paar duizend mensen denk ik en volgens mij is een luier fetisj een van de meest voorkomende fetisjis. En ja dit is iets wat gewoon in je zit als soort geaardheid dus ja als ze je maar een psycholoog willen doorsturen zal niet veel veranderen aan wie je bent. 

Misschien dit erbij gebruiken of als inspiratie gebruiken vond dit een mooie normale benadering van ABDL. Er is ook een deel 2 op YouTube dan doet Jurre mee in het ABDL-spel

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

op deze site https://www.attends.nl/gratis-proefpakket  kun je twee gratis proefpakket luiers kopen als je  dat bedoelt

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 5, 2025

@Legomaster123 , heb je al met je ouders gepraat? Zo ja hoe reageerden ze?

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 6, 2025

OMG!!! Gisteren was het natuurlijk Sinterklaas en mama heeft mij na het uitpakken van de normale cadeautjes mij ook nog iets heel speciaals gegeven... Dit was niet ingepakt bij de normale cadeautjes maar deze kreeg ik net voor ik naar bed ging. Ik zat met mama op mijn kamer en ze zei dat ze nog een verrassing voor mij had... Ik had geen idee maar ze pakte een zakje en ik zag eerst niet wat het was tot ik het in mijn handen kreeg. Het waren AB-luiers!!! Niet een heel pak maar 2 in een klein zakje echt super schattige luiers ik heb er vannacht al eentje gedragen en ik ben echt in de zevende hemel 🥰. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen toen mama me deze luiers gaf ik schaamde me eigenlijk gelijk weer maar toch ben ik zo dankbaar dat mama me dit heeft gegeven. Ze is echt een geweldige lieve moeder!!! 🥰

^Deze luier had ik gekregen (ABU Little Kings)^

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • December 10, 2025

@Seashell 

awwww wat lief

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 11, 2025

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon- 

Jaaa nog steeds zo blij ik heb hem nog steeds in de kast liggen ik wil hem dit weekend overdag dragen de laatste keer droeg ik hem 's nachts. Ze nemen echt goed op ik denk nog beter dan mijn Tena luiers. Deze zijn ook super zacht en ook lekker dik. Normaal ben ik niet zo'n fan van de stof- buitenkant van luiers maar bij deze vind ik het niet zo erg. Maar ik wil hem nu ook eens overdag proberen dit weekend dan kan ik weer heerlijk klein zijn. Ik heb aan mama gevraagd waar ze deze vandaan had en ze zei dat ze het van de site had waar ze ook altijd de luiers besteld voor mij en mijn zus. En als ik ook eens andere wil proberen ik het met haar mag overleggen ik ging op die site kijken en ze hebben echt heel veel leuke designs een erg leuke die ik zag was een luier met Lego-blokjes erop als fan van Lego lijken die mij wel super leuk. Zou dat ook niet iets voor jou zijn ​@Legomaster123 😘

Heeft iemand anders ervaring met AB-luiers? En welke hebben jullie gebruikt?

Als je (nog) niet draagt welke zou je willen proberen…

Ben benieuwd naar jullie mening 

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

bedankt maar ik denk dat ik met het ABDL helenmaal wil stoppen omdat het me niet echt gelukig maakt

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 13, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Legomaster123 Weet je zeker dat je ermee kan stoppen? Voor zover ik weet is ABDL een soort geaardheid ik denk niet dat je er zomaar mee kan stoppen... 

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

het lukt me nu al een maand dus het gaat wel

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 5, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Legomaster123 Weet je zeker dat je ermee kan stoppen? Voor zover ik weet is ABDL een soort geaardheid ik denk niet dat je er zomaar mee kan stoppen... 

Seashell 😘 

eh je had gelijk gisteren heb ik bij de kruitvat een pak drynites gehaald en een super schatige dino fopspeen gehaald

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 6, 2026

eh je had gelijk gisteren heb ik bij de kruitvat een pak drynites gehaald en een super schatige dino fopspeen gehaald

Is al goed je mag zijn wie je bent. Ik heb me ook in het verleden verzet tegen de ABDL-gevoelens maar als ik me meer verzette kwam het juist sterker terug. En nu het gewoon bekend is en ik gewoon klein kan zijn als ik dat wil kan ik er makkelijk mee omgaan. Niemand reageert er vreemd op en ik voel me zo geweldig op zulke momenten 🥰. En ik hoop dat jij er ondanks dat je ermee wilde stoppen toch ook van je little momentjes kan genieten. En dat maakt jouw niet minder dan anderen die deze gevoelens niet hebben.😘

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 9, 2026

Hoi ​@Legomaster123 , wat is ABDL, is het een afkorting, van iets of niet.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 9, 2026

Hoi ​@Legomaster123 , wat is ABDL, is het een afkorting, van iets of niet.

ABDL betekent Adult Baby Diaper Lover dus eigenlijk zou TBDL beter bij onze leeftijd passen want dan is het Teen Baby Diaper Lover. Dus letterlijk vertaald Tiener Baby Luier Liefhebber.

Hoewel baby in de naam zit heeft het NIKS met kinderen te maken mensen die dit hebben willen NIET MET kinderen zijn maar ZELF het kind zijn. Dit kan verschillende leeftijden zijn van baby-leeftijd tot wat oudere leeftijd of als je volwassen ben kan je ook terugkeren naar je jonge tiener jaren. Hoewel deze dingen vaak samen gebruikt worden zijn AB/TB en DL eigenlijk twee verschillende dingen want iemand die DL is vind het alleen leuk/fijn (of seksueel) opwindend om luiers te dragen maar heeft verder niks met het gedragen als een andere leeftijd. En met AB kan het precies hetzelfde zijn je kan graag klein willen zijn maar niet iedereen gebruikt dan automatisch een luier.

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd ookal was de vraag niet echt aan mij gesteld 🙈

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 11, 2026

Dankjewel ​@Seashell