Skip to main content
Vraag

aangerand

  • 8 September 2018
  • 6 reacties
  • 766 Bekeken

ik ben door een neefje 1 jaar aangerand en heb er groot trama aan over gehouden vergeet nooit meer dat hij perongeluk de badkamer deur op deed en me naakt zag staan hat blijkbaar niet op slot gedaan en hij lag op mij en volde gewoon zijn stijven piemel



hoe moet ik in jongens weer vertrouwen in krijgen

6 reacties

1 jaar lang of 1 jaar leeftijdsverschil?

en was het perongeluk?

sowieso zou ik hier met je ouders over gaan praten aangezien je er last van heb, al durf je het niet met je ouder kan het ook met iemand anders
1 jaar lang en is 1 jaar jonger
hmm, loopt hij dan nu elke keer je kamer/ badkamer in als je douched/badert
heb aan me ouders gezegt aangifte gedaan loopt nog steeds die aangifte ik word niet op de hoogte gestelt weet alleen dat hij het heeft toe gegeven en veder weet ik niks ben heb hulp gevraagt nu bsn ik opgenomen
Hey Meisjegeheimpje

Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt. Ik vind het heel dapper van jou dat je aangifte hebt gedaan, en dat je het aan je ouders verteld hebt. Dat was vast niet gemakkelijk.

Je bent opgenomen. Krijg je hulp? Ik hoop dat die hulp jou weer vertrouwen in jongens kan geven, want er lopen een hoop goede jongens rond.

Je wordt niet op de hoogte gesteld i.v.m. de aangifte. Zou je dit kunnen aangeven bij je hulp? Misschien kunnen zij jou wat meer info geven.

Als je iets heftigs hebt meegemaakt, helpt het vaak om daarover te praten. Het is heel goed dat je je verhaal hier gedeeld hebt. Je kan ook altijd terecht bij de KinderTelefoon. Zij zijn bereid naar je te luisteren, en willen je graag steunen.

Groetjes
Kenshin
Hey Meisjegeheimpje,

Geweldig dat je zo iets hebt aangegeven en dat uw ouders ermee instemden dat te doen. Ik heb een maar jaar geleden ook iets meegemaakt maar heb daar niets mee gedaan. Ook iemand in de familie die naar me toe kwam en aan mijn borsten begon te knijpen na een massage. Ik was nergens van bewust omwille van mijn jonge leeftijd toen en ik had niets verwacht. Ik heb niets gedaan en ben ook niet van plan om echt iets te doen .. Het is familie en normaal zeggen ze dan dat het normaal is dat familie u naakt ziet, zeker als je jong bent. Nu leef ik gewoon met dat beeld in mij. Wat nier altijd gemakkelijk is. Daarom us het echt super dapper van u dat je dat hebt aangegeven en dat hij heeft toegegeven. Hopelijk maak je niet weeral zo iets mee ..

Reageer