Aan coach/trainer vertellen?


Reputatie 2
Badge
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Hoi! ik heb jullie mening nodig. Ik twijfel of ik mijn thuissituatie moet vertellen aan mijn trainer en mn coach. Thuis gaat het niet zo lekker, er is veel ruzie en ik denk dat mijn ouders gaan scheiden. Mijn vader is eigenlijk nooit thuis.

Laatst was er een flinke ruzie geweest thuis, maar daarna moest ik trainen. Ik ging het proberen maar op een gegeven moment bleef het maar in mijn hoofd spoken. Ik kon mijn tranen niet inhouden en liep weg van mn training. Mijn trainer kwam even later en vroeg wat er aan de hand was. Ik zei vlug dat er thuis iets was maar liet het daarbij. (Ik heb mijn thuissituatie nog nooit aan iemand vertelt). Hij zei dat als er iets was wat ik wou vertellen ik dat kon doen. Het is toen daarbij gebleven. Maar eergister vroeg hij weer of het beter ging thuis. Ik mompelde een beetje en hij merkte dat het nog niet zo was en zei dat ook. Hij zei toen weer dat ik alles kon vertellen. En dat hij vroeger ook problemen thuis heeft gehad. 

Nu is mijn vraag, zou ik het vertellen? 

 


12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Elo, ik denk dat het een opluchting kan zijn je verhaal aan iemand te vertellen. Je kan het aan je trainer vertellen maar je kan het bijvoorbeeld ook eerst aan een vriendin vertellen. Net wat jij fijn vind. Ik wens je veel succes!!

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben het met @AnoniemMeisje1  eens! Lijkt mij ook een goede stap, het kan opluchten en je kunt dan kiezen wie je het het eerst vertelt. Sterkte hoor!

Liefd Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Kan inderdaad heel erg opluchten ja! Als je hem goed genoeg vertrouwt, zou ik het vertellen. Aangezien hij dezelfde situatie heeft gehad kan hij je helpen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 2
Badge

Echt super lief dat jullie meedenken. Ik ga het wel vertellen denk ik, maar vind het wel spannend! 
groetjes Elo

Reputatie 7
Badge +13

En @Elo ?

Reputatie 2
Badge

Heb hem een appje gestuurd. Hij reageerde heel positief en vroeg wat hij voor me kon betekenen enzo. Ga binnenkort met hem bellen… 

Reputatie 2
Badge

Hij stuurde net weer een appje dat als ik nog wou bellen dat dat kon en als ik een prettig moment heb gevonden. Ik durf het eigenlijk niet, wat moet ik ook zeggen. Straks moet ik huilen ofzo? 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  @Elo  dat geeft niks toch? Dan moet je maar huilen :) helemaal niet erg. Je toont gewoon je gevoel en dat is heel normaal! Geen punt van maken, bel gewoon en dan lucht het vast op.

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge

ik dacht ik hou jullie even op de hoogte, na een tijdje elkaar geprobeerd te bellen is het eindelijk gelukt. Ik heb net met hem gebeld, vond het veel te eng. Maar heb het toch gedaan. Ik denk dat we ongeveer 15 min hebben gebeld. Hij vroeg eerst hoe het met me ging ect. en wat mijn vraag was. Ondertussen zat ik helemaal de trillen, mijn stem sloeg steeds over en ik schaamde me kapot. Hij gaf me wat tips en praten ook wat over wat had zelf had meegemaakt. Het is wel een opluchting dat ik met hem heb gepraat maar alsnog. Hij vroeg om hem morgen even nog te spreken (heb training) . Dus ben benieuw hoe dat gaat. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Goed gedaan! Ik snap heel goed dat zoiets vet moeilijk is dus heel knap dat je het kon! Morgen kun je persoonlijk misschien iets ontspannener praten want dat is vaak wel fijner. Veel succes!! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Succes ja! Houd je ons verder ook nog op de hoogte?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 2
Badge

We hadden allebei helaas niet echt tijd na de training maar heb hem toch even kort gesproken. Hij vroeg of we volgende week weer even elkaar zouden spreken of t al wat beter gaat , of zn tips helpen enzo. Maar de tranen schoten me toch in de ogen, kon het echt net inhouden. volgensmij zag hij dat wel… 

Reageer