Hallo iedereen
Ik ben een meisje dat niet zo in mensen vertrouwt toch ben in positiviteit zelve. Ik had een vraag aan jullie hier komt de vraag dan.
Ik heb 3 konijnen 2 meisjes met hele bijzondere namen ze hebben allebei 3 namen dus bij wijze van spreken vera Anne mae en Josie hetty dana
Dit zijn wel hele gekke namen maar goed kon zo snel niks beters verzinnen, nu ben ik helemaal gek op mijn 2 konijnen maar gezien mijn leeftijd vinden vooral mijn vader moeder en de familie van mijn moeder het een probleem dat ik met het konijntje wandel, fiets naar de winkel ga noem maar op en voordat je denkt dit is dierenmishandeling nee dat is het dus niet want mijn konijnen vinden het heerlijk om te wandelen je zou eens moeten zien hoe blij ze zijn als ze weer hun dagelijkse wandeling mogen maken. Maar goed ik vind het dus lastig dat mijn familie er zo moeilijk over doet. Ik zie zelf het probleem niet als ik mij nu kan afleiden door te gaan wandelen fietsen of winkelen met mijn konijntjes laat mij lekker ik heb heel lang getwijfeld of ik dit wel moest delen maar goed ik doe het gewoon en zie wel.
Ik heb ook nog een 3e konijn maar die is liever lui dan moe en vind dat getrek helemaal niks van daar dat het over 2 konijnen gaat in plaats van 3
Dankjewel voor het lezen van mijn bericht.