16 & zwanger

  • 28 July 2018
  • 6 reacties
  • 377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben er achter gekomen samen met me vriend dat ik zwanger ben. Gister avond kwam ik laat thuis wat ik normaal niet doe omdat ik altijdt thuis zit. En ik kwam van mijn vriend omdat zijn moeder der achter kwam en ze was heel boos op hem en ik kon alleen maar huilen want ik wist dat ik een heel groot probleem had. Zijn moeser belde de taxi en ging met me mee naar huis toen stapte ik uit en reed ze weg met de taxi en mijn moeser kwam naar buiten en hoorde de auto en ze vroeg wie is dat. Ik zei de taxi toen trok ze me naar binnen en mijn vader die zei waar was je en sloeg me neer k kon niet meer bewegen me moeder dacht dat ik met jongens in de auto zat wat totaal niet zo was. en me vader schopte me in mijn buik. Ik spuugde alleen maar bloed. en overgeven. ik denk nu alleen aan weglopen want als ze nu al zo doen. Hoe kunnen of zouden ze reageren als ze weten dat ik zeanger ben.. ik ben bang help me?

6 reacties

Omg je moet contact opnemen met mensen van de kinderbescherming of iets dergelijks dat is niet normaal ik zou je zo graag willen helpen maar helaas kan ik dat natuurlijk niet maar neem alsjeblieft contact op met iemand al is het via school dat je zecht ik wil niet naar huis ik ben bang ze gaan je dan acht helpen

Ik snap dat het je ouders zijn en dat je van ze houd maar zo moet je niet willen wonen je kan ook naar die moeder van je vriend gaan en zeggen wat er is gebeurd zij kan je misschien wel helpen (ze werd boos uit frustratie en wanhoop niet om jou pijn te doen)

Over je zwangerschap moet je actie ondernemen als je het wil laten weghalen daar kan de kinder bescherming je dan ook bij helpen
Als je het wilt houden en je daar goed overage dacht hebt en gelezen dan moet je je even niet zorgen maaken om je zwangerschap en puur op jou thuis situatie en die verbeteren


Ik vind het erg dat je tot nu geen reacties hebt gehakt wand dit is echt erg ik wens je hele veel sterkte en houd het kind als je dat wilt laat het weghalen als je dat wilt laat het adopteren als je dat wilt maar kies voor jezelf

Laat maar weeten als je advies nodig hebt ofzo of als ik kan helpen op een manier ❤️❤️❤️
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Dankjewel, ik ben bang dat als ik met de kinderbescherming in aanraking kom me ouders me echt niet meer willen zien, dit is al eerder gebeurt waardoor ze al een teleurstelling v mij hebben.
Ik snap dat je dat erg vind maar je ouders zijn op dit moment niet waar je aan moet denken het gaat nu echt om jou❤️

Als jij je goed voelt (als duurt dat 3 jaar) dan kan je weer kijken of je weer een relatie met je ouders wilt opbouwen wand als jij je niet goed voelt kan dat bijna niet)

Ik zelf heb in een totaal andere situatie gezeten maar ik denk dat het toch vergelijk baar is: mijn vader vond mijn tweeling zus altijd leuker en gaf mij altijd straf omniks en zij dan ook niet warom ik straf kreeg. Zo als je denk ik wel begrijpt maakte mij dat erg onzeker kwa ben ik wel goed genoeg ik was toen 5 to 7 ofzo en toen stopte het contact omdat hij geld problemen hat en daar was ik eerst helemaal kapot van voor 2 of 3 jaar maar het werd steeds beter en ik ging mij realizeeren dat ik hem niet nodig hat en hij mij ongelukkig maakte ik ben nu nogsteeds soms zo van ben ik goed genoeg maar echt veel minder en het heeft mij echt gelukkiger gemaakt. Ik wil gene contact meer met hem maat dat is voor iedereen anders.

Neem alsjeblieft contact op met de kinderbescherming het word even lastig maar ik denk dat het je veel pijn gaat bespaaren
Als ik kon zou ik letterlijk naar je toe komen met de trein en probeerden het samen met je op te lossen (mag niet en kan niet if course) maar ik wil je echt helpen❤️
Wat erg én gevaarlijk voor je baby! Weet aub dat je hier niet alleen in staat neem contact op met de kinderbescherming en zorg dat ze de baby checken. In dit geval moet je echt alleen denken aan jou en je baby. Ik snap dat je denkt dat je ouders je een teleurstelling zouden vinden maar dat doet er nu niet toe. Onthoud dat het belangerijkste nu is dat je je eigen gezondheid en die van je baby op nummer 1 zet.

Ik smeek je om te luisteren naar mijn tip en contact op te zoeken!

onthoudt het komt allemaal goed!❤️

Mvg Mij
Hoi

Dat is een heel heftige situatie. Je bent erachter gekomen dat je zwanger bent, hebt het nog niet aan je ouders verteld, en je ouders doen je heel erg veel pijn. Ik vermoed dat het voor jouw veiligheid het beste is contact op te nemen met de KinderBescherming. Zij kunnen je helpen, en weten hoe je met dit soort situaties moet omgaan. De KinderBescherming heeft al eerder dit soort situaties gezien, je bent niet de eerste. Je staat er niet alleen voor.

Bij de KinderTelefoon zijn ze ook steeds bereid naar je te luisteren. De KinderTelefoon kan je ook doorverwijzen naar meer hulp. Jullie kunnen samen zoeken naar een oplossing waar jij je goed bij voelt.

Ik raad je aan om je te laten onderzoeken door een arts. De huisarts bijvoorbeeld. Het is belangrijk om te weten of je gewond bent of niet, en of je eventueel behandeling nodig hebt. Als je liever niet alleen naar de huisarts gaat, kan je aan een vriend(in) of je vriend vragen om mee te gaan.

Groetjes
x

Reageer