Vraag

16 en wil uit huis

  • 28 July 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Hey,

Ik (16jaarig meisje bijna 17)

wil graag uit huis alleen weet ik niet hoe

Ik wordt altijd geschreeuwd door me moeder voor niks en ze slaat me dan ook gooid forken en messen naar mn hoofd en lichaam (ben pas een keer geraakt  fork in mn been)  ze beledigt me altijd over me lichaam en scheld me dagelijks uit met vreeslijke dingen. Ik kan het gewoon echt niet meer aan horen naatuurlijk probeer ik het te negeren maar dat wordt je ze booser door. Een keer in de zoveel tijd kan ik het ecjt niet meer aan en snijdcuk mezelf ik weet dat dit niet de oplossing is maar ik doe liefer mezelf pijn dan zij mijn. Veilig thuis is geen mogelijkheid dit gaat haar alleen maar booser maken. Mijn dokter heeft gevraagd of ik mijn moeder kan vragen om een contract ofzo kan tekenen zo dat ik uit huis mag op deze leeftijd helaas wilt ze dit niet ik weet niet meer wat ik moet doen. 

Iemand die kan helpen? 

Sorry voor de belachelijk lange tekst.

Ps heb ook geen vader fuw dat is ook geen optie

Xxx


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou veilig thuis toch een gedachte geven, hoe moeilijk het misschien ook kan zijn voor jou en je moeder.
Als je thuissituatie gevaarlijk en niet goed voor je is dan kan je er wel beter iets mee doen

Reputatie 5
Badge +4

Vanaf ja 16de mag je al uit huis onder toezicht van iemand anders denk aan in een begeleidende huis wonen (zoek maar op als je het niet kent), dus als je het echt niet trekt kan dat altijd zoals @anoniemqwerty  al zei kan je ook veilig thuis in gedachten nemen ze kunnen je uit huis nemen zonder dat je moeder er iets tegen kan doen

hopelijk heb je hier wat aan.

xxx Lucky

Reageer