Skip to main content
Vraag

Wie is anonymous?

• December 25, 2025
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Bijna bij alle topics en reactie’s staat: Anonymous! Is dit een robot of probeert Anonymous stoer te doen?(Geen Haat)

Of zijn er meedre accounts die zo heten?

Bij sommige topics staat: 8 jaar gelden! Het forum is toch van 12 jaar tot 18  jaar? Daar zit 6 jaar tussen! Hoe kan dit?

3 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • December 25, 2025

Hoi ​@RoosjeRood ,

Wanneer het account van een gebruiker wordt verwijderd dan veranderd de gebruikersnaam in Anonymous. 

We verwijderen in principe geen topics of reacties tenzij de anonimiteit van een gebruiker in het geding komt.

Dus dit is niet allemaal een en dezelfde persoon maar dit zijn vele profielen die allemaal zijn verwijderd.

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 25, 2025

Ja, ik ga het ook nog even  uitleggen 😊 Als ik, Yusa, mijn account zou laten verwijderen, heet ik niet meer Yusa maar wordt mijn naam vervangen door Anonymous. Dit kun je doen als je bang wordt ontdekt te worden, want je profiel wordt namelijk geanonimiseerd. Je kan niet meer op het profiel klikken en het aantal topics, reacties, badges en de handtekening zijn dus ook niet meer zichtbaar. Als je 18 bent, wordt je account ook verwijderd door de kindertelefoon en dan ben je ook anonymous. 

Onder topics waar anonymous bij staat, heeft het ook niet zoveel zin om te reageren, omdat deze persoon niet meer actief is. Ik hoop dat het duidelijk is.

ps: omdat ik zoveel zeg over accounts verwijderen, wil ik even duidelijk maken, Ik wil NIET mijn account verwijderen KT! 😊

Liefs Yusa 😘

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 25, 2025

Ik snap het! Bedankt!