Skip to main content
Vraag

waarom worden mijn topics niet getoond?

• November 20, 2025
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Two-Time
Forum|alt.badge.img

waarom?

7 reacties

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • November 20, 2025

Hoi Two times,

We hebben net een aantal van jouw reacties doorgelaten. Met enige twijfel , dat wel. De reacties gaan niet erg in op het topic waar ze bij staan en ze geven vaak aandacht aan de gimmick in jouw handtekening.

Ik denk dat vaak mijn collega's dat dan af keuren vanwege onze forumregels en aanbevelingen. Dan verwijderen ze die berichten en vind je ze dus niet terug. Lees de forumregels nog eens door en bedenk van te voren even wat je wilt bijdragen aan een topic. Als je serieuze bijdragen levert zullen jouw posts vaker door de moderatie komen.

Veel plezier op dit Forum.

Two-Time
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 21, 2025

mijn hantekening is niet voor echt het is gewoon roleplay

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 21, 2025

Hoi ​@Two-Time,

Als jij jouw account op dit forum gebruikt voor roleplay, denk ik dat het beter is om een ander forum te zoeken om dat op te doen. Misschien kan je op Reddit aan roleplay doen. Misschien past dat wel beter bij je.

Groetjes ​@Wolkje 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 21, 2025

Moderatie is heel streng hier. Voor ouwehoeren kun je beter ergens anders heengaan

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 22, 2025

Ja, eens met ​@ja_ppie en ​@Wolkje 

Er zijn vast wel betere plekken daarvoor dan hier op dit forum.

Liefs Yusa 😙

Two-Time
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 4, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Wolkje ik gebruik hte niet voor roleplay alleen mijn naam en mijn quote past erbij mijn topics hebben er niets mee te maken nadat ik een spawnist ben

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

@Two-Time ik zie buiten dit topic één reactie van je en die gaat over spawn.  Dat zal bij de niet-geplaatste reacties dan ook wel het geval geweest zijn.  De moderatie is hier inderdaad soms heel streng maar ik denk dat ze wel alles publiceren als je een leuke bijdrage levert.