Skip to main content
Vraag

Technisch probleem?

• January 19, 2026
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Ehm, ik wilde net een reactie in een topic schrijven en er ging overduidelijk iets mis. Steeds als ik op de @ klikte en uiteindelijk toen ik letterlijk niks deed kreeg ik dit in beeld:

Ik weet niet eens wat er staat, vgm ChotehBeMachshava, en een tijdje geleden heb ik ook een forumgebruiker gezien met de naam ​@ChotehBeMachshava, deze.  De melding was soort van knipperend en bleef 1 seconde per keer, dus een screenshot maken was een wonder eig. Heel vreemd. Kan er naar gekeken worden? Dank😊

Liefs Yusa 😘

5 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 19, 2026

Hoi Yusa,

Raar ik heb dat niet, ligt het misschien aan de browsersettings? Dus desktopmode aan of probeer je cache/zoekgeschiedenis te verwijderen of misschien autocorrect. Laat me weten of het lukt.

Groetjes,

ghast

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

Ik heb het uitgerekt met een soort tool. Er staat idd ​@ChotehBeMachshava : 

@ghast ik weet nog niet wat je geschreven hebt want je reactie is nog niet door de check 😔

Liefs Yusa 😘

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • January 19, 2026

Hoi ​@Yusa ,

Dank je wel voor het doorgeven. Ik stuur jouw vraag door naar onze community manager.

Groetjes, Mariska

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

Het was ook willekeurig. Ik heb het nu niet meer maar zou graag de oorzaak willen weten. ​@ghast ik heb mijn browser geschiedenis verwijderd. Dat doe ik sws dagelijks ivm anonimiteit. Bedankt voor het doorsturen naar de CM. 

Liefs Yusa 😘

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 19, 2026

@Yusa 

Vervelend dat je hier last van had! Het lijkt erop dat je te maken had met een tijdelijke bug die weer opgelost lijkt te zijn. Wat hiervan de oorzaak is geweest, kunnen wij niet direct achterhalen. Mocht je hier in de toekomst nogmaals last van hebben, laat het ons dan vooral weten. We horen het dan ook graag of je hier last van had op je laptop of telefoon.

Alvast bedankt en we hopen je vraag voor nu beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien