Skip to main content
Vraag

Something is wrong vragenlijst

• May 23, 2026
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

Hoi

Ik had net een vragenlijst ingevuld bij emotionele problemen en gevoelens, maar toen ik op verstuur drukte stond er: Something is wrong dus ik weet niet of ie nou aankomt. Moet ik hem dan helemaal overnieuw invullen?

3 reacties

Louise_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • May 23, 2026

Hoi ​@anoniempie0606,

Wat goed dat je deze vraag stelt!
Het laatste waar jij op gereageerd/geplaatst hebt is dit topic. Is dat de vragenlijst die je bedoelde? Zo ja, dan is hij aangekomen :)
Als dat niet zo is dan is er inderdaad iets mis gegaan en zou je hem opnieuw moeten invullen als je er nog op wilt reageren.

Als je dit probleem blijft houden, laat het hier dan gerust weten. Dan kan ik het voor je doorzetten naar de community manager.

Groetjes, 
Louise (De Kindertelefoon)

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 23, 2026

Hey! Dat rode "something is wrong" venster is meestal een fout in de ontvangst van jouw ingevulde reactie. Eigenlijk gewoon een storing, waar jij zelf niks aan kunt doen.  Hoe en wat precies in de software weet ik natuurlijk niet 😉😊 maar het komt af en toe voor.  Dus tip is, zeker als je veel hebt getypt, selecteer altijd eerst even je ingevulde tekst etc. en kopieer die voordat je op "verstuur" tikt. Dan heb je je antwoord iig bewaart als het misgaat (wel ergens plakken dan natuurlijk, in je mail als concept bijvoorbeeld). 

Het komt niet heel vaak voor maar soms gaat het mis en dan is dit toch handig. In elk geval ligt dit niet aan jou. 

Liefs, Tover xxx

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 23, 2026

Dankjewel!

ik denk dat ik het nu overnieuw ga invullen