Skip to main content
Vraag

ligt het aan mij of zijn de klavertjes vier weg

• May 24, 2026
  • 6 reacties
  • 37 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

ik denk dat het misschien aan mij ligt maar de textures voor de klavertjes vier zijn weg en zijn nu een soort kubusje ik heb geen idee hoezo dit is aleen voor t zelfde geld hebben meer mensen dit en ik dacht t is nie extreem erg maar ik denk maak er alsnog iets over zodat jullie het kunnen zien 

de afbeelding is hoe het er voor mij uit ziet

alvast bedankt ...

oh whoopsie ik bedoel sherma fan 1305

6 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • May 24, 2026

Hoi ​@sherma_fan_1305 ,

Ik durf helaas geen antwoord te geven op je vraag. Zoals je aangeeft lijkt het klavertje vier inderdaad verdwenen te zijn.

Ik zal je berichtje doorsturen naar de community managers en dan hoop ik dat zij mee info kunnen geven!

Groetjes,

Fem, De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 24, 2026

Dag, bij mij zien ze er uit als een verticaal envelopje. Het icoontje is denk ik timed out in de software. Dat is wel te verhelpen door een applicatie beheerder bijvoorbeeld 😉

Liefs, Tover xxx

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • May 24, 2026

Hoi ​@Tover01 ,

Dankjewel voor reactie! Hopelijk wordt het snel opgelost 😊

Groetjes, 

Fem, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img

Hey!, bij mij is dit ook hopelijk word het snel opgelost 

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 25, 2026

Is al een weekje zo nu. Ik ben het steeds vergeten te melden omdat het ook niet suuuper belangrijk is en omdat ik inmiddels aan dit gewend ben🫣 

@Tover01 ja bij mij ook een verticaal envelopje. Ook ziet de homepage er wat anders uit bij refreshen. 

Liefs💚

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 25, 2026

Ja dat heb ik dus ook! Volgensmij is dat zeg maar standaard wat er staat (placeholder) en dan heeft de kt er een klavertje vier van gemaakt wat dus niet goed laad. Denk ik dan he haha

Groetjes Lupus