Skip to main content
Vraag

Ik snap het niet meer! KT 🥲

• December 13, 2025
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey, overal komen berichten door de check, de mijne verschijnen alleen gewoon niet. Ik heb toch niks gedaan tegen de regels?? Ook ontvang ik geen mail ofzo. Wat is dit? Ik kan wel klavertje vier geven, enz 

Helpp

Liefs Yusa 😘

9 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 13, 2025

Hoi,

Ze vinden dat je niet mag chatten/bloggen. Dat is ook waarschijnlijk waarom sommige topics niet door de check komen.

Groetjes,

ghast

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 13, 2025

Heyy lieve ​@Yusa ,

Je reacties in het topic van Tover staan er inmiddels op, keek net ook al maar toen nog niet.. 🤔

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 13, 2025

@Cantaloupe ja echt he ik ben heel blij dat ik het kan zien. Wel erg vreemd dat het na 20 uur pas verscheen. Ik was bang dat ik iets fout had gedaan, gelukkig niet 😊

Liefs Yusa 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 14, 2025

@Yusa  soms duurt het lang voor dat je reactie of topic er op komt en soms snel licht er aan hoe snel iemand het controleert volgens mij zijn er vaste tijden dat je checks doen die mods van Kindertelefoon. 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • December 14, 2025

Hoi ​@Yusa ,

als een topic of reactie niet wordt geplaatst dan zal een moderator je altijd mailen daarover, met de uitleg erbij. Als je een topic/reactie van jezelf niet online ziet komen zonder bericht, dan is er waarschijnlijk iets technisch misgegaan bij het plaatsen en is het nooit bij ons binnen gekomen. We laten namelijk nooit zomaar topics/reacties staan zonder dat we er iets mee doen.

Het klopt ook wat ​@NN15000  zegt, op vaste tijden wordt er gemodereerd: Er wordt elke dag gemodereerd van 10-13, van 15-18 en van 20-23 uur. 

Heel af en toe is er geen moderator beschikbaar bij de middagdienst, en dan zou het iets langer kunnen duren voordat berichten worden geplaatst, maar dat zou nooit lang moeten zijn. 

Aanvulling: je kan altijd mailen naar forum@kindertelefoon.nl als je het idee hebt dat er toch iets mis is gegaan, dan kan de community manager er naar kijken.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 17, 2025

Gisteren heb ik een mail ontvangen van de community manager, en daar heb ik niet op gereageerd wat natuurlijk niet erg netjes is van mij. Ik snap ook niet helemaal hoe ik mails moet versturen 🫢 Maar goed, het is wel voorbij nu. Ik kan alles weer zien en plaatsen.

@NN15000 & ​@Marieke ik weet zeker de moderatie-roosters. In het veelgestelde vragen topic had ik dit een tijd geleden al gevraagd, en nu heb ik het antwoord. 

Mijn conclusie is: er was ws iets raars aan de hand op het forum, want topics en reacties werden geplaatst, en wat ik schreef kwam pas na 20 uur online. Bedankt voor jullie reacties 😄

Liefs Yusa 😘

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • December 22, 2025

Hi ​@Yusa ,

Fijn om te lezen dat je alles weer kan zien en plaatsen!

Groetjes,

Robbin, De Kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 22, 2025

Eh ja ​@Robbin_ eergisteren had ik wel een topic gemaakt en die is nog nooit verschenen 🤔

Liefs Yusa 😘

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • December 22, 2025

Hoi ​@Yusa ,

Wat lastig voor je dat topics niet snel geplaatst lijken te worden. Wij hebben nu geen ongeplaatste topics van jou in het systeem. Ik zie ook geen onlangs verwijderde topics. Het lijkt erop dat er bij het uploaden fout gaat. Wanneer wij een topic of reactie niet plaatsen, dan krijg je daar altijd een mail over. 

Probeer je het nog een keer? 

Groetjes,

Mariska