Skip to main content
Vraag

ik ben geblocked op kindertelefoon site.

• March 12, 2026
  • 11 reacties
  • 145 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Ik ben geblocked op de kindertelefoon site. En ik weet niet wat de reden is, ik heb niks verkeerds gedaan. Dus ik kan de kindertelefoon niet meer bellen als ik dat nodig heb. En ik heb geen idee hoe ik het moet fixen. Kan het komen door dat ik buiten Europa ben? Eerst was het geen probleem en nu wel?

Gelukkig lukt het nog wel om zonder via de kindertelefoon website naar de forum te gaan. Ook al weet ik dat het niks te maken heeft met de forum zelf maar dat het de website zelf is, maar misschien kan er toch wat aan gedaan worden? Ik hoop het. Ieder geval wel heel erg bedankt als jullie iets zouden kunnen doen en anders is het niet erg, want ik kan wel nog naar de forum.

groetjes

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

11 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • March 12, 2026

Hoi,

Het heeft wrs te maken met het feit dat je in een ander land bent. Sommige sites of api's blokkeren toegang voor mensen uit een ander land (vanwege privacyredenen bijv). Zou je misschien een vpn kunnen gebruiken en deze op Nederland zetten?

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Ik zou het proberen, maar het is wel raar, want eerst kon ik gewoon erop komen en ik was toen allang buiten Europa, ik kon het voor een jaar ongeveer en nu ineens geblokkeerd.

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

En ja met vpn doet hij het wel, maar bij mij kost dat best wel veel ruimte en ik zou vpn graag juist zo min mogelijk willen gebruiken. Het liefst wil ik unblocked worden. Ik heb echt niks misdaan

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • March 12, 2026

Het probleem is dat de KT er niks aan kan doen, omdat zij geen toegang hebben over wat wel of niet door bijv. Cloudflare toegelaten wordt. Je hebt niks misdaan idd, maar Cloudflare doet dit vanwege cyber/DDOS-aanvallen. Enige oplossing is een VPN.

Groetjes,

ghast

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • March 12, 2026

Hoi ​@Zeepsopje ,

Goeie vraag en wat vervelend dat je nu niet kan bellen! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Het ligt wel cloudflare, ik had dat gelezen, maar het is toch raar, eerst was er niks aan de hand en nu wel. De reden is iets van dat ik online attack deed. Ten eerste weet ik niet eens wat het is en ten tweede is dat ik ook niet weet hoe het moet, haha. Maar het is wel vervelend, want soms heb ik wel de behoefte om te bellen met de kindertelefoon, ik hoop echt da5 er iets aan gedaan kan worden.

en ook sorry over dat ik perongeluk persoonsgegevens had gedeeld, dat was niet de bedoeling, ik hoop niet dat dat nu een heel groot probleem is?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Ik bezoek de site vaak vanuit het buitenland en ik heb nog nooit problemen gehad, daar ligt het dus waarschijnlijk niet aan.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 13, 2026

Het is nog steeds niet gefixd. Ik had de plan om te praten met de kindertelefoon en dat kan dus niet. Ik word er een beetje verdrietig van, want er zijn wel dingen Waar mee ik zit.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 13, 2026

Heyy ​@Zeepsopje ,

Misschien werkt deze link wel?🙂 : Bellen

En weet niet of je al 16 bent maar dan zou je In je Bol ook kunnen proberen ❤ : https://injebol.nl/

Liefs, hoop dat je hier iets aan hebt :)

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 16, 2026

@Zeepsopje 

Het klopt dat je buiten Europa op dit moment geen toegang hebt tot kindertelefoon.nl. Dit heeft dus niet met jou te maken, maar met een technische instelling van De Kindertelefoon. We zijn aan het kijken naar hoe we dit kunnen aanpassen. We snappen dat dit vervelend is, maar weet dat je tot die tijd terecht kunt op ons forum of voor bel en chat bij injebol.nl als je al 16 bent.

Zodra er meer bekend is over dit onderwerp, dan laten we dat in dit topic weten. 

Groet,

Carolien

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 19, 2026

Super bedankt, helaas ben ik nog niet 16, maar binnenkort wel