Skip to main content
Vraag

hoe plaats een reactie

• March 12, 2026
  • 11 reacties
  • 71 Bekeken

Zaniiiiistraykids
Forum|alt.badge.img

Haii ik krijg hele tijd bericht dat rood is als ik reactie geef. Heb ik iets slecht gedaan. Groetjes van ​@Zaniiiiistraykids 

11 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Je moet wachten tot de moderatoren je bericht goedkeuren en plaatsen.  Duurt meestal niet al te lang.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Hey nee hoor! Jouw reactie wordt eerst nog gecheckt door de moderators 🙃

Het is al eerder besproken om een leuker kleurtje te kiezen in plaats van rood wat lijkt of je iets fout hebt gedaan, bijv pastel, maar de Kindertelefoon heeft hier niks mee gedaan. Hoe zit dat eig @KT? Kan hier nog steeds niets aan veranderd worden? 😊

Liefs ♥︎

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 12, 2026

Hoi ​@Zaniiiiistraykids ,

Je hebt zeker niets slechts gedaan, zoals Diana ook al zegt. Na het plaatsen van een reactie krijg je iedere keer deze standaard melding. 

We proberen altijd zo snel mogelijk alle berichten te controleren of deze geen inhoud bevatten wat tegen de forumregels is en door te laten, maar soms kan het iets langer duren.

Veel plezier op het forum!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 12, 2026

Hoi ​@Yusa ,

Ik snap dat de kleur rood voor verwarring kan zorgen, ik durf hier zelf nu geen antwoord op te geven omdat ik niet weet wat er mogelijk is in het softwareprogramma waar het forum op draait, maar ik ga het nogmaals doorspelen naar de community managers of zij hier eens naar willen kijken!

Wordt vervolgt. 😉

Liefs,

Fem, De kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Het was trouwens de reactie van ​@Tartan16 in deze: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/oplossingen-voor-de-problemen-op-het-forum-66911?tid=66911&fid=54

Wordt vervolgt. 😉

Prima hoor, heb geduld genoeg :)

broodje met kaas en ham
Forum|alt.badge.img

Haii ik krijg hele tijd bericht dat rood is als ik reactie geef. Heb ik iets slecht gedaan. Groetjes van ​@Zaniiiiistraykids 

ik was ook eerst in de war totdat ik las wat de melding was

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • March 12, 2026

Hoi allemaal,

We hebben de kleur aangepast naar oranje. Deze past ook meer in de stijl van het forum. Hopelijk leest dit prettiger.

Groeten,

Robbin (De Kindertelefoon)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Hi ​@Robbin_

Wat fijn dat het zo gemakkelijk kon😊 Even met deze reactie testen haha😅🤭

Liefs ♥︎

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 12, 2026

Dag ​@Robbin_  dat is een mooie oplossing! Het ziet er goed uit vind ik. Op een of andere manier past deze kleur beter, iets van " let op, even geduld" 😉

Groetjes Tover 

Blondiegirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

@Robbin_ fijnnn! past ook veel beter bij de kleuren van t forum vind ik! :)

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal,

We hebben de kleur aangepast naar oranje. Deze past ook meer in de stijl van het forum. Hopelijk leest dit prettiger.

Groeten,

Robbin (De Kindertelefoon)

hoi, ik wilde er ook al een topic over posten maar blijkbaar mocht dat niet. ik heb geen idee
ik had dat gisteren gepost maar het is er nu nog steeds niet

bedankt voor deze oplossing/ uitleg