Skip to main content
Vraag

bug - in "Account verwijderen"

• February 19, 2026
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Ander
Forum|alt.badge.img+3

Als ik met een laptop naar 
https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/account-verwijderen-85086?postid=659713#post659713 
topic "account verwijderen" ga dan zie ik door ver naar beneden te scrollen in html staan van alle topics, dus iedereen kan zien wie zijn/haar account verwijderd heeft omdat de oude nick erbij staat  
normaal is die account dan Anonymous maar dus op die manier blijft de oorspronkelijke nick plakken 

volgens mij is dat een data leak 

4 reacties

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • February 19, 2026

Hoi, 

Dankjewel voor het doorgeven! Dit ziet er inderdaad gek uit. Het is een kopie van de reacties die erboven staan, in een ander format. De namen die je ziet zijn namen van moderatoren die ook zichtbaar zijn in de reacties erboven, niet van oude gebruikers. Geen data leak dus, maar wel een bug.  We hebben het doorgegeven aan de bouwers van het forum, zodat dit er snel weer als normaal uit ziet. 

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 19, 2026

@Ander precies, was mij ook opgevallen en was ook van plan het te melden, maar dat was ik vergeten 🙊😅 Goed dat jij het nu hebt gedaan. 🙂 Het is namelijk niet heel fijn voor de anonimiteit van oude gebruikers. 

Liefs Yusa 😘

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Weet niet of ik de enige ben, maar ik zie nog steeds hetzelfde.. 🤔

Groetjes 🙃

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • February 23, 2026

@Boterbloempjee 

Bedankt voor het doorgeven, ik zal er nog een keer achter aangaan!
Groetjes Niek_ (De Kindertelefoon)