Skip to main content
Vraag

Browser problemen

• December 14, 2025
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey, ik weet niet of dit aan mijn browser ligt of aan KT, maar al sinds donderdag kan ik niet mn duckduckgo browser gebruiken, dus nu maar samsung internet. Daar zit ik sws het meeste op, maar ik wil ook graag DuckDuckGo gebruiken, maar ik krijg dus steeds het volgende:

Kan dit verholpen worden? Of moet ik zelf wat doen? Dankjewel alvast 😊

Liefs Yusa 😘

5 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 14, 2025

Hoi,

Ik kan scripten, dus het kan aan de browsersettings liggen, check deze ff na. Misschien staat deze in een blocked list of dergelijk. Maar je kan ook je telefoon opnieuw opstarten/checken voor updates. Meestal de oplossing trouwens. Laat me weten of het lukt.

Succes.

Groetjes,

ghast

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • December 14, 2025

Hoi ​@Yusa ,

dat is balen. Ik heb het zelf even geprobeerd maar ik kan gewoon op het KT forum inloggen vanuit mijn DuckduckGo browser. Ik denk dat het dan inderdaad aan je eigen browserinstellingen moet liggen.

Zou je de tips van ​@justGhast eens willen proberen en willen checken of dat werkt?

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 14, 2025

Hallo ​@Marieke & ​@justGhast 

Dankjewel 😊 Ik heb ff in de instellingen gekeken, niks te zien, toen heb ik de geschiedenis allemaal gewist en er opnieuw ingegaan, nu werkt het gelukkig weer 😃

Liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 14, 2025

Hey lieve ​@Yusa  de DuckDuckGo app heeft soms heel strenge privacy instellingen waardoor dit kan gebeuren. 

Bij mij werkt de site wel gewoon trouwens, maar soms kunnen de privacy instellingen samdn een site blokken of moeilijk toegankelijk maken. Probeer wat met de instellingen te "spelen". Handige tool daarbij kan Gemini zijn. Om je te begeleiden. Of nog beter : LeChat van Mistral. Dat is een Europese ai die heel ietsje langzamer werkt maar ook meer dan voldoende. Maak bijvoorbeeld screenshots en upload ze om de ai te laten mee kijken. Dan kom je er wel uit. En anders raad ik Firefox aan als browser. Ook prima voor de privacy.  Trouwens de instellingen zoals je ze hier ziet staan bij mij meestal op aan, behalve standaard browser,  daar gebruik ik Firefox voor. En app tracking staat vanzelf uit als je een vpn gebruikt. Maar probeer maar eens wat bij jou het beste werkt. 

Succes 😘 liefs, Tover xxx

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • December 14, 2025

Hi ​@Yusa ,

gelukkig werkt het weer! En wat fijn dat direct ​@justGhast  en ​@Tover01  jou te hulp schieten met tips ❤

Groetjes, Marieke