Vraag

Zal ik deze topic aanmaken?


Reputatie 7
Badge +12

Hey everyone

Ik weet dat dit al eerder is gedaan, maar ik dacht we doen het opnieuw.

Hier op het forum is weleens een topic geweest met 'wie maakt het verhaal af'

 

Ik heb het eerste deel al in m'n hoofd.

Omdat mijn het wel leuk leek word het een verhaal waarin een jongen verliefd wordt op een jongen.

Omdat het hier niet mag komt er geen seks in voor.

 

Dit had ik bedacht:

 

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

(Die fiets zou Stefan op zitten)

 

Mijn idee was dat iedereen iets van z'n persoonlijke verhaal erin kan plaatsen.

In deze topic kunnen we alvast een plan maken over hoe het verhaal gaat lopen.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wie heeft er allemaal een idee?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Ik snap dat jullie denken 'het is een gay story'

Maar zo wil ik het niet laten zien. Ik wil gewoon graag voor lgbtiqa+ rechten strijden. Heeft iemand een idee voor deel 2 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer misschien?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Altijd wel leuk om te lezen. Helaas bloeden dit soort topics meestal wel snel dood lijkt het. Zelf ik heb echt 0,0% talent voor dit soort dingen dus ik ga me er maar niet aan wagen haha.

Reputatie 7
Badge +13

Kan zelf niks bedenken sorry maar ik hoop wel dat er mensen gaan reageren.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +6

 Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

Dit had ik bedacht:

 

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

(Die fiets zou Stefan op zitten)

 

Mijn idee was dat iedereen iets van z'n persoonlijke verhaal erin kan plaatsen.

In deze topic kunnen we alvast een plan maken over hoe het verhaal gaat lopen.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar ik heb zoiets wel eens meegemaakt.

Mijn moeder vroeg toen of ik nog even naar de winkel wilde gaan, omdat ze nog iets nodig had voor het eten, terwijl ze al aan het koken was….. dus ik moest echt opschieten.

Er is bij ons om de hoek een supermarkt(je), dus ik ging hardlopen, want dat was sneller dan eerst mijn fiets uit de schuur halen…

Ik snel lopen, maar op het hoekje van de straat had ik niet goed uitgekeken en ik botste tegen een jongen op een skateboard of eigenlijk botste hij vol op mij en werd ik door hem weg gekatapulteerd. Hij gelijk mij uitschelden, zo van 'sukkel, kan je niet uitkijken’, wat ik wel snap, maar ik had echt pijn aan mijn been , arm en hoofd.

Hij was zo ongeveer bovenop mij gevallen, nadat ie me vol had geraakt…. dus hij was niet zo hard gevallen als ik. Volgens mij had ik ook een soort kopstoot van hem gekregen. Dat had ie niet expres gedaan natuurlijk, maar het voelde niet echt lekker.

Ik zag gwn sterretjes 🤕

Hij klom overeind , terwijl ie nog even met zijn knie  mijn kruis raakt, dus dat voelde niet echt lekker… ik zei boos tegen hem ‘ga je lekker' en hij reageerde nog bozer 'ja, jij bent lekker bezig'.

Hij was kennelijk geschrokken toen hij zag waar hij mij 'geraakt' had en zei 'sorry, zal ik je even overeind helpen?' Ik zei ‘nou, laat mij maar even liggen, tot alles weer op z'n plek zit'.

Hij ging z'n skateboard pakken, want er stond al een auto te toeteren die er niet langs kon.

Hij ging naast mij op z'n skateboard zitten en vroeg of ik ‘ergens anders’ ook pijn had. Ik zei 'valt wel mee, denk ik. Het zal morgen wel erger zijn’. Hij vroeg of ie me moest helpen naar huis  brengen en waar ik woonde. Ik zei 'hoeft niet hoor, ik woon hier net om de hoek, maar je mag wel mee als je wilt. Dan kun je even dat bloed van je gezicht wassen'. Ik had geen idee dat dat bloed van mij was, want ik dacht dat hij een bloedneus of een schram op zijn hand had..

We liepen, nou ja, hij liep en ik strompelde naar mijn huis. Hij leek me eigenlijk best wel aardig voor iemand die me net soort van ‘mishandeld’ had. 

Ik deed de voordeur open en samen liepen we naar binnen. Mama zag dat er iets aan de hand was en vroeg geschrokken 'wat is er gebeurd?’ Ik zei ‘ja, nou, hij hier is over me heen geskate toen ik over wilde steken’.

Mijn moeder zei ‘heb jij wel goed uitgekeken dan, want ik kan me niet voorstellen dat - hoe heet je eigenlijk en ik zal me trouwens zelf  ook even voorstellen, ik ben (noemde haar naam) de moeder van 'die brokkenpiloot  (noemde mijn naam).’

Ik noem Kenji (niet zei echte naam hoor KT) zei hij. Ik dacht gelijk, oké dus je bent een Belg en ik vond hem ergens wel grappig. Hij had een mooie stem en zag er wel lief en stoer uit. Ik  dacht dat hij zopas ook gwn geschrokken was doordat ik ineens voor zíjn neus overstak.

Ik zei, ‘wil jij wat drinken Kenji?’ ‘Water is goed’ zei hij. Mijn moeder zei ‘weet je het zeker, we hebben ook cola of sinas, zeg het maar. En voor jou sinas (mijn naam)? Ik zei 'ja, is goed’ en Kenji zei 'dan wil ik ook wel sinas'.

Mama zei tegen mij ‘trek even een schone broek aan en doe deze maar gelijk in de was en misschien wil Kenji zijn handen en gezicht wel even wassen en jij mag je ook wel even wassen. Laat hem even zien waar de badkamer is, dan pak ik ondertussen jullie drinken.

Ik trek mijn broek uit in de keuken en loop samen met Kenji naar de badkamer. Wij wassen ons gezicht en handen. Ik vraag of ie nog een pleister nodig heeft, maar hij zegt dat het niet nodig is.

Hij gaat met zijn vingers over mijn hals en zegt 'daar zit nog een beetje bloed’. Ik kijk hem aan en kijk eigenlijk voor het eerst recht in zijn ogen en ik merk dat ik even soort van ’bevries’. Hij zegt ‘is er iets’. Ik zeg ’huh, oh nee hoor, je hebt mooie ogen’ en terwijl ik het zeg, denk ik gelijk 'wtf, wat zeg je nu weer’.

Ik probeer de aandacht van mij af te leiden en zeg ‘ik ga even een schone broek pakken. Loop je even mee, dan kun je mijn kamer ook zien. Ik dacht in mezelf ‘doe toch normaal, je kent hem amper en nu wil je Kenji al gelijk meenemen naar je kamer. Wat zal hij wel denken.

Kenji vond het kennelijk niet raar en zei ‘is goed’. Ik zocht een broek in mijn kast en hij zei ‘op je rug zitten ook allemaal vlekken. Maakt mij niet uit, hoor. Ik zeg het alleen maar.’ Oh, dan kan ik beter gelijk een ander t-shirt aandoen, zei ik. Btw, wil jij niet ook een schoon shirt. Mag wel. Kies er maar eentje uit.

‘Hoeft niet’ zei hij. ‘Maar mag wel’ zei ik terwijl ik mijn t-shirt uit trok. ‘Ik vind die wel cool ‘ zei hij  'mag ik die met Bart Simpson dan aan.’

Ik gaf hem Bart Simpson en keek naar hem toen ie zijn t-shirt uittrok. Ik zei ‘je sport vast veel'. Hij zag er echt 'lekker’ uit. Hij lachte en zei 'valt wel mee en jij dan’. Ik zei ‘gwn, ik fiets  naar school en ja, ik heb op zwemmen gezeten en surf wel eens.’

‘Leuk’ zei hij..

Mama riep 'komen jullie zo, jullie drinken staat klaar'. Ik riep 'ja zo, bijna klaar. Ik heb Kenji even een shirt geleend, want zijne was ook vies geworden’.

Toen we weer in de keuken waren vroeg mijn moeder of Kenji ook in de buurt woonde en hij vertelde dat ze een chalet hadden op een camping in de buurt.

Nadat we wat gedronken hadden zei Kenji dat hij ook moest gaan eten en ik zei dat ik dan wel even met hem mee naar buiten liep, omdat ik nog steeds iets moest gaan kopen voor mijn moeder in de supermarkt.

Buiten gekomen zei hij dat ie wel even mee zou lopen naar de winkel en ik vroeg of hij hier morgen ook nog zou zijn en ik gaf hem mijn whatsapp en hij zei dat ie nog het hele weekend hier was en dat ie zo wel iets zou  sturen.

'Is goed’ zei ik, terwijl we bij de winkel afscheid van elkaar namen. In de winkel kon ik alleen nog maar aan Kenji denken en moest ik mama bellen om te vragen wat ze ook al weer nodig had van de winkel 😂

Dat is dus (het begin van) een waar gebeurd verhaal.

 

Is dat wat je bedoelde @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Nee, niet echt. Wat ik bedoelde was dat ik een verhaal wou maken en dat mensen het afmaken.

Dat iemand deel 2 maakt, deel 3 enz.

 

Leuk verhaal trouwens!

Heb je nog iets met die jongen gedaan?

Heb je zijn nummer nog?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Nee, niet echt. Wat ik bedoelde was dat ik een verhaal wou maken en dat mensen het afmaken.

Dat iemand deel 2 maakt, deel 3 enz.

oh hahaha, ja nu begrijp ik het wel, denk ik.

Ik las eerst alleen maar dat stukje over 'persoonlijke verhaal',  dus had ik alleen dat geschreven en niet de bedoeling begrepen….sorry

 

Leuk verhaal trouwens!

oh ja, ik vond het ook wel leuk en je gaat zo snappen waarom ik dat vond en vind..🙄

 

Heb je nog iets met die jongen gedaan?

uhm, nou eerst niet echt. Hij had mij wel snel al een berichtje gestuurd. Dus, precies zoals hij beloofd had. We hadden dat weekend nog gwn leuke dingen gedaan. Volgens mij hadden we op het strand gevliegerd en van die dingen. Verder de hele zomer af en toe afgesproken en samen gezwommen en keertje bij elkaar bbq gedaan.

Toen de zomervakantie voorbij was en we elkaar alleen nog af en toe in het weekend zagen, begonnen we elkaar soort van toch een beetje te missen.

Ik had toen gevraagd of ie een keertje bij mij wilde komen logeren en toen had hij mij voor het eerst gekust….. ik wist niet wat er gebeurde, maar eigenlijk was dat wel wat ik ook voor hem voelde.

 

In de weken daarna gingen we steeds closer worden en sliepen bij het logeren ook samen in één bed….

Sinds Oud en Nieuw hebben we met elkaar, hij noemt het een 'situationship’. We geven heel veel om elkaar, maar omdat hij in België woont en dan niet vlak bij mij over de grens, maar op anderhalf uur rijden met de auto kunnen we elkaar in de wintermaanden en zo niet zo vaak zien.

Nu begint het seizoen weer en komt hij de meeste weekenden weer in hun chalet op de camping vlak bij…

 

Heb je zijn nummer nog?

ja, zeker. We spreken elkaar meerdere keren per week en proberen zo veel mogelijk af te spreken irl.

Het is daarom dat ik nog precies weet hoe onze eerste ontmoeting is gegaan….

 

PS ik ga denk ik van de week nog wel proberen om een stukje voor jouw 'verhaal’ te schrijven. Dus op een manier hoe jij het bedoeld hebt. Ik weet niet of dat al morgen is of later van de week.

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Goed,

ik maak alvast een topic ervoor aan.

 

Is die jongen nu ook je vriendje of heb jij soms meerdere vriendjes?

Leuk verhaal trouwens.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Goed,

ik maak alvast een topic ervoor aan.

 

is goed. Ik heb net gezien dat je dat hebt gedaan. Ik ga van de week kijken of ik iets kan schrijven, maar misschien heeft iemand dan al een stukje geschreven en dan ga ik wel kijken of ik er nog een nieuw stukje bij kan schrijven. Alleen hopen dat het goed gaat, want als er meer 'tegelijk’ een stukje schrijven en de check duurt lang dan moet jij of wij met z'n allen wel bedenken hoe we dan weer verder gaan met het vervolg….

Moeten we dan verder gaan op het stukje dat de eerste heeft geschreven of mag degene die een nieuw vervolg schrijft kiezen op welk stukje die een vervolg schrijft.

Hoe deden ze dat dan in dat andere topic waar ze zo'n verhaaltje schreven?

 

Is die jongen nu ook je vriendje of heb jij soms meerdere vriendjes?

uhm, dat is een beetje een ingewikkeld verhaal. Misschien maak ik er zelf nog wel een topic over

Mijn vriendje Kenji (niet zijn echte naam) noemt wat wij hebben een ‘situationship’.

Dat is FWB+, waarbij als je bij elkaar bent je alles doet als bij verkering, maar elkaar vrij laat als je niet bij elkaar bent.

 

Leuk verhaal trouwens.

dankjewel. Een geluk bij een ongeluk, zo zijn wij aan elkaar gekomen...🙂

Als ik uitgekeken had bij het oversteken, dan  had ik hem alleen voorbij zien komen op z'n skateboard zonder dat ik hem ooit zou hebben leren kennen, denk ik.

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

PS ik ga zo even dat nieuwe topic van jou lezen 😉

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ah ok

Het lijkt me leuk als je er een topic over maakt!

 

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:

Dit is de link waar we het verhaal maken.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer