Skip to main content

Zal het dit keer lukken?? laten we het hopen!

• July 20, 2025
  • 15 reacties
  • 219 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

Hey lieverds

zoals jullie weten, ging/gaat het niet zo goed met mij.

Ik heb echter besloten beter te worden! Ik heb verschillende dingen besloten om mezelf te helpen en mezelf blij te maken:) (echt waar❤️)

Ik heb met mijn beste vriendin gepraat (Ook over momenten waar het niet goed ging/gaat) en ze begreep me heel goed. Zij heeft mij ook dingen verteld en we kunnen elkaar goed helpen en gerust stellen:)

Ik heb besloten om deze vakantie te besteden aan mezelf (klinkt misschien egoistisch maar ik vind het nodig) Ik ga proberen van die stem af te komen en zonder schuldgevoel te kunnen eten (Gaat Al wat beter!!)

Ik heb gemerkt dat ik drankjes maken heel leuk vind! (Smoothies (zonder blender BAHHA) thee (met melk, echt Lekker ik zweer het🤪) etc)

Soms Neem ik een Klein koekje (of iets anders) bij zo een drankje en daar Ben ik best trots op!

Ik ga wat hobby´ s oppakken en daar veel tijd aan besteden (Nu staat lezen op de lijst maar ik kan er maar niet aan beginnen haha)

Verder heb ik altijd een elastiekje om mn pols voor als ik mezelf pijn wil doen. Paar keer trekken en de neiging gaat meestal weg of wordt iig minder.

Ik hoop dat het me lukt dit vol te houden (Vooral met mijn moeder die zich graag met alles bemoeit) en ik hoop dat ik gelukkiger en gezond word/blijf 

Ik zal natuurlijk actief blijven op dit forum en updates geven als jullie die willen:)

Liefs❤️❤️

15 reacties

• July 21, 2025

Hallo lieve ​@eendje ,

Wat fijn om dit te horen (of eigenlijk lezen 🙃)!

Het is ook heel fijn om te lezen dat je met je beste vriendin kunt praten. Dat is echt heel waardevol! En natuurlijk ook fijn dat ze je dan ook helpt en jij haar ook🥰.

Drankjes maken is ook best leuk, dat vind ik ook. Pas op dat het geen vergif wordt hè😉

Dat elastiekje is ook een goed afstapje denk ik. Beter dan snijden in ieder geval🙄 Wel dan uiteindelijk helemaal afstappen hè? Want zo'n elastiekje tegen je vel is ook niet heel gezond.

Vooral updates blijven geven wanneer je wilt!

Veel liefs van mij❤️❤️

PS: ik kan weer variëren met emoji's

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 21, 2025

Ik was gister Denk ik in een happy bui haha

de goals voelen nu best onrealistisch maar ik zal mn best doen❤️

Ik zal geen vergifdrankjes maken, ​@natuurlijk_roodharige 🤪

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • July 21, 2025

Beste eendje,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire De Kindertelefoon 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 22, 2025

Ehm ja het is te onrealistisch ik geef toch op Denk ik sorry

• July 22, 2025

Hallo ​@eendje 

Ik had al zoon vermoede dat dit je niet ging lukken 😅 

Als je te grote stappen neemt hou je dat niet vol 😉 kleine stapjes 

Maak anders even een nieuwe topic met wat er echt omgaat in je hoofd nu 😅 (en wat je wel lukt van je doelen) 

🤣wel geniaal dat je drankjes maken leuk vind

Groetjes badeend 

• July 23, 2025

Hallo ​@eendje ,

Wel jammer, maar ja. 

Zoals ​@Badeend al zei, moet je eigenlijk met wat kleinere stapjes beginnen. 

Die hobby's zijn wel echt al een goed idee, zeker volhouden😉 Daar moet je niet mee stoppen, ook al is het moeilijk.

Misschien moet je proberen wat minder na te denken bij wat je doet, en meer nadenken over welke positieve gevolgen het voor je heeft. Als je mentaal sterk genoeg bent wordt het waarschijnlijk wel makkelijker😁 

En het hoeft allemaal niet zo ambitieus toch? 

Veel succes en liefs van mij❤️❤️❤️

• August 1, 2025

Hallo ​@eendje 

Leef je nog ?

Geniet je wel van je vakantie 😉

Groetjes je maatje 😉

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 8, 2025

Hey lieverds, zoals jullie weten ben ik de laatste tijd afwezig geweest. Zelf weet ik eigenlijk niet echt waarom, dus kan ik eigenlijk ook niet echt een reden bedenken. 
Wel kan ik jullie verzekeren dat het met mij prima gaat en dat ik nog leef! (vroeg ​@Badeend )

Ik geniet wel van mijn vakantie en ben best vaak aan het tekenen en knutselen nu! Ook heb ik wat series en films gevonden die ik nu (door elkaar, dont judgeXD) aan het kijken ben.

Ook heb ik sinds kort een beugel (PIJNNNNNN) iemand tips haha??

Ik zal weer wat vaker op het forum komen hoor, houd van jullie!!❤

Liefs eendje❤

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • August 12, 2025

hoi, fijn dat het beter gaat, en niet opgeven hoor (Ik ben ook echt een gigantische opgever dus ik snap je wel)

ik kwam eigenlijk alleen maar een reactie plaatsen om je geweldige TV Girl profielfoto, dat was wel een echte opkikker voor mij in iedergeval. 

gr Smokey

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

@smokey  TV Girl 4life hahahaXD ben nu aan het luisteren, wat toevallig!😂

Tot nu toe nog niet opgegeven, hopelijk hou ik het vol zodra school start hahaha

• August 12, 2025

Hallllloooooo ​@eendje 

Gelukkig heb je het overleeft. 

Je bent nu dus een beugel bekkie 🤣 sterkte. 

Ik ben wel nieuwschierig hoe het nu gaat en welke hobby's en dat soort dingen je doet. Je bent echt vrolijk dus je doet iets goed 😉 

Ik hoop dat je dit volhoud ook op school, dan word school ook een stuk makkelijker. 

Groetjes badeend 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Hey maatje fijn je weer te horen (lezen:P)

Jup, beugelbekkie 4life (paar jaar maar t voelt eeuwigXD)

Kwa hobbys nu vooral knutselen! Mijn hele kamer hangt heus niet vol met allemaal tekeningen en zelfgemaakte werkjes hoor.. Misschien wel😅

Verder ga ik deze hobbys ook nog proberen: dansen, bakken, koken, lezen (Handig voor schoolboeken haha meestal scan ik ze door en denk ik dat ik alles weet😗) en misschien nog wel meer!

Met mij gaat het nu ook goed, met jou?

Groetjess

• August 26, 2025

Hallo maatje. ​@eendje 

Vind het ook altijd leuk om jou weer te horen. Vooral als het goed gaat 😉

Je hele kamer 🙊🙈 wat voor werkjes dan ? Ben wel even nieuwschierig 😁

Bakken is wel leuk. Doe ik zelf ook wel. Gwn taarten bakken, mieschien word je moeder dan ook weer vrolijk. 

Ik heb net de introductie dagen gehad op school, volle en drukke klas 🙊 maar ik overleef dit jaar wel 😉 er is een dakkapel op ons huis gekomen. Bij mij kamer 🥳 maar we zijn nu alles aan het afmaken en repareren. En helaas ben ik weer naar luna aan het kijken 🫥 lang verhaal kort, heel naar 😅🤣

Dus met mij gaat het prima 🤭

Maar ik weet niet of jij al je eerste dagen op school al hebt gehad ? Want anders ben ik er wel nieuweschierig naar ? 

Groetjes je maatje 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

@Badeend tekeningen, knutselwerken, eigenlijk van alles haha (Ik zou willen dat ik een foto kon sturen maar ja)
Een hoop herrie zeker met die dakkapel?? Succes haha hopelijk is het snel gefixt!

Jup ik heb ook al school gehad (echt een stomme klas maar ik zit niet met die pestkoppen van vorig jaar dus dat is wel fijn!) En als ik wel gepest word dan geef ik ze een vuist😗

Tot snel (op het forum natuurlijk:P) maatje!!

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • September 3, 2025

Hallotjes ​@Badeend,  ​@eendje 

Het is erg fijn dat jullie zo goed met elkaar kunnen kletsen en de ander ondersteunen. Het begint alleen wel te lijken op chatten. Bij deze jullie herinnering aan forumregel 5: Chatten en bloggen is niet toegestaan. Laten we proberen weer on topic te blijven. 😊

Groetjes,

Robin59 (de Kindertelefoon)