Wie maakt het verhaal af? (gay)

  • 8 April 2024
  • 57 reacties
  • 521 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +8

 Hoi @NoahLovesYou ,

 

is goed. Kijk maar en als je iets gepost heb krijg ik er wel een mailtje van en anderen willen misschien ook mee doen, dus die mag je ook de beurt geven.

Ik lees het wel 😉

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 5
Badge

Hiiii! Ja laten we het in die topic doen die ik heb aan gemaakt. Wie wil er beginnen?

 

Ps: Ik ben echt vet lang niet online geweest😅

Reputatie 7
Badge +14

@Natuurlijk_anoniem@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Deel 1 komt zo online.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 5
Badge +2

‘ja nou… ik wou even met je praten.’ zei stefan. ‘oja waarover.’ ‘nou uhm hoe ga ik dit zeggen… ken je olivia.’  ‘olivia dat meisje van de derde?’ zeg ik terug. ‘ja ja die ja’ zegt stefan.’ ja die ken ik hoezo wat is daarmee dan?’

‘nou kijk dani, ik denk dat ik haar leuk vindt’ zegt stefan. oh, ja tof’ zeg ik terug met een teleurgesteld gevoel.

wat is er dani je klonk teleurgetseld… wacht ik zie het al wacht wacht jij vind haar ook leuk? nee toch. 

nee stefan ik vind haar niet leuk. en we keken elkaar aan voor drie stille seconde. ‘ik moet maar weer eens gaan’ zeg ik terug en loop weg terweil ik achter me hoor, 'maar dani wou je niet…

 


 

 

sorry voor de plottwist voor degene die het niet zo leuk vonden… maar ik kijk uit naar wat de volgende ervan gaat maken… tot kijk doeiiiiiiii

 

groetjes @anoniemgast3000 

Reputatie 7
Badge +14

@anoniemgast3000 

Dit topic is eigenlijk al af.

Misschien kun je meehelpen in dit topic?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @anoniemgast3000  en @NoahLovesYou ,

 

je hebt zeker talent en humor en een volgend stukje zou kunnen zijn:

 

--

 

'Wat zei Stefan nou net? Dat ie Olivia leuk vindt? Hoezo leuk, wat bedoelt hij er precies mee?

Ik draai me nog eens om in bed en ik weet echt niet of ik dit nu net gedroomd heb of dat Stefan dit gisterenavond op dat feestje tegen mij zei,

Ik probeer na te denken, maar voor ik het weer in slaap. Ik was echt veel te laat gaan slapen…….

 

--

was dit het einde van het verhaal of toch niet?

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +14

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik denk eigenlijk dat het verhaal al af is. Want in de toekomst zijn ze samen en gaan ze samenwonen.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer