welkom op het forum, Bram.bean!

  • 24 December 2019
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi everyone en bram.bean,

jup, ik ben maar gelijk met mn goede voornemen begonnen. vandaag zet ik samen met Kenshin nu ook @bram.bean  in het zonnetje!:grin::sun_with_face:

bram, ik zie dat je pas een paar reacties hebt geplaatst, ik heb ze gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat jij best een waardevolle forummer zou kunnen worden. die paar reacties van jou waren overzichtelijk en heel handig. ik hoop dat je vaker zulke reacties gaat plaatsen :) verder heeft jou profiel mijn interesse gewekt. ik zie er namelijk 2 interessante vlaggen staan:wink:  (nou jaaa zeg, dit forum heeft geen rainbowvlag emoji :P)  

dus @bram.bean , welkom op het forum! ik hoop dat je hier steun uit gaat halen en dat andere mensen jou hulp zullen gaan waarderen


6 reacties

Welkom op het forum bram.bean! Ik hoop dat je nog vele reacties zult plaatsen!

-Dr8gon99

Fiedel, Ik heb trouwens nog een paar suggesties voor mensen die je in het zonnetje kunt zetten: Menspersoon, Pin, Asy, Blue en Knight17 (Knight17 is minder bekend maar wij hebben ook buiten het forum om op een of andere manier contact dus daarom hem maar hij helpt ook veel mensen)

-Dr8gon99

Fiedel, maak je vandaag ook nog wat topics om mensen in het zonnetje te zetten? Ik vindt het best wel leuk om ze te lezen en jou beschrijvingen bij hun. 

Hoi

 

Welkom, bram.bean :slight_smile:  Ik hoop dat je een prettige tijd tegemoet gaat op het forum. 

 

Groetjes

Kenshin

Hi @Dr8gon99 

Fiedel, maak je vandaag ook nog wat topics om mensen in het zonnetje te zetten? Ik vindt het best wel leuk om ze te lezen en jou beschrijvingen bij hun. 

Ja sorry, ik was vandaag de stad in én mn ouders lopen de hele tijd te zeuren dat ik niet zoveel op mn phone moet zitten😂 ik doe het vanavond wel

Ja, ik heb straks ook kerstdiner dus het maakt niet zoveel uit.

-Dr8gon99

Reageer