Vraag

welke dingen hebben jullie bereikt door het forum?

  • 10 January 2022
  • 12 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Welke dingen hebben jullie bereikt door het forum, of wat wil je nog bereiken? 

ik ben benieuwd want ik vraag het me eigenlijk best wel af...


12 reacties

Heyyy,

Wat ik trouwens zelf bereikt heb is ten eerste dat het me is gelukt om te stoppen met snijden en ten tweede, ik heb het niet echt bereikt maar ik heb veel goede tips gekregen voor het uitzoeken welke gender nou het best bij me past.

Ik heb veel goede adviezen gekregen waardoor het me ook gelukt is dingen te bereiken. Hiervoor wil ik @NaamNietBekend heel erg bedanken. Hij was zeker niet de enige hoor, maar ik zag hem overal terug. Net zoals de laatste tijd @Wereld . Jongens, jullie zijn toppers! Ook deze 2 zijn natuurlijk niet de enige hoor. Iedereen die ook maar een reactie bij een topic heeft achtergelaten heeft iemand geholpen. Dus grote kans dat jij dat ook bent!

Dus heel erg bedankt, zonder jullie had ik niet kunnen zeggen dat ik deze doelen heb gehaald en deze tips heb gekregen.

Groetjes,

Ikke13

Reputatie 2
Badge

Hoi! 

Zelf ben ik nog niet heel lang lid, maar het forum is een fijne plek om met elkaar over dingen te praten. Advies vragen en anderen helpen, zonder dat mensen je kennen. Wat ik wil bereiken? Andere mensen (proberen te) helpen. 

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Reputatie 2
Badge

Heyyy,

Wat ik trouwens zelf bereikt heb is ten eerste dat het me is gelukt om te stoppen met snijden en ten tweede, ik heb het niet echt bereikt maar ik heb veel goede tips gekregen voor het uitzoeken welke gender nou het best bij me past.

Ik heb veel goede adviezen gekregen waardoor het me ook gelukt is dingen te bereiken. Hiervoor wil ik @NaamNietBekend heel erg bedanken. Hij was zeker niet de enige hoor, maar ik zag hem overal terug. Net zoals de laatste tijd @Wereld . Jongens, jullie zijn toppers! Ook deze 2 zijn natuurlijk niet de enige hoor. Iedereen die ook maar een reactie bij een topic heeft achtergelaten heeft iemand geholpen. Dus grote kans dat jij dat ook bent!

Dus heel erg bedankt, zonder jullie had ik niet kunnen zeggen dat ik deze doelen heb gehaald en deze tips heb gekregen.

Groetjes,

Ikke13

Heel fijn om te horen! Goed bezig ;)

Nog niet echt iets bereikt, omdat ik nog maar kort lid ben, maar wel ontdekt dat er meer mensen zijn die strugglen met dezelfde dingen als ik. Verder een leuke community met veel variërende onderwerpen en mensen die elkaar helpen

Hoii

 

Ik heb op het forum voor het eerst open gepraat over mijn depressieve/suïcidale gedachtes.


Ik vond dat heel erg eng, maar ik heb hier heel veel steun ontvangen en door de tips die ik hier heb gekregen heb ik na jaren eindelijk met mijn ouders gepraat over hoe ik me eigenlijk echt voel. Dat was een stap waarvan ik dacht dat ik die nooit zou zetten, maar het is toch gelukt. Dat is een van de dingen die ik door het forum heb bereikt en ik ben iedereen van het forum en van de KT daar ook heel erg dankbaar voor. 

Ook ben ik hier in super leuke community gekomen met heel veel leuke en lieve mensen en heb ik ontdekt dat ik niet de enige ben die zich voelt zoals ik!


Verder wil ik nog heel veel andere mensen helpen waar ik kan! Dit forum is echt een super fijne plek en ik kan hier altijd om advies vragen als ik dat nodig heb🙂

 

Fijn om te lezen dat jij ook doelen hebt bereikt door het forum! Super goed bezig!!👍

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Heyyy,

Wat ik trouwens zelf bereikt heb is ten eerste dat het me is gelukt om te stoppen met snijden en ten tweede, ik heb het niet echt bereikt maar ik heb veel goede tips gekregen voor het uitzoeken welke gender nou het best bij me past.

Ik heb veel goede adviezen gekregen waardoor het me ook gelukt is dingen te bereiken. Hiervoor wil ik @NaamNietBekend heel erg bedanken. Hij was zeker niet de enige hoor, maar ik zag hem overal terug. Net zoals de laatste tijd @Wereld . Jongens, jullie zijn toppers! Ook deze 2 zijn natuurlijk niet de enige hoor. Iedereen die ook maar een reactie bij een topic heeft achtergelaten heeft iemand geholpen. Dus grote kans dat jij dat ook bent!

Dus heel erg bedankt, zonder jullie had ik niet kunnen zeggen dat ik deze doelen heb gehaald en deze tips heb gekregen.

Groetjes,

Ikke13

Hoi @Ikke13,

Bedankt dat jij vindt dat ik zoveel geholpen heb!

Ik heb ongeveer een maand geleden een account aangemaakt, nadat ik een weekje op dit forum had gelezen. Wat gaan mensen zo aardig met elkaar om! 

Een paar grote vragen zijn ook snel beantwoord en nu heb ik wat minder zorgen. Maar ik ben op dit forum gebleven omdat mensen hier zo aardig met elkaar omgaan en ik ben hier ook om mensen te helpen.

Op de een of andere manier (misschien door mijn eigenwijze broertje die me zowat zit te spioneren of iets anders) staat/stonden in mijn eerste topics dat ik 15 jaar oud ben, maar ik ben 16 jaar oud.

Dat even ter verduidelijking.

Ik wil net als @Ikke13 iedereen bedanken die zich inzet voor dit forum!

Groetjes,

Wereld

Reputatie 5
Badge +2

Ik ben net nieuw op het forum, heel fijn om te lezen dat mensen door het forum veel bereiken :)

Ohja, het zou kunnen zijn dat ik de komende 2 weken wat minder actief ben op dit forum, want er komt een toetsweek aan waarvoor ik bij een paar vakken echt hard moet gaan leren.

Groetjes,

Wereld

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! 

Ik heb nog niet echt iets bereikt, maar ik hoop wel dat ik anderen help om iets te bereiken. Ik ben in ieder geval zo blij dat ik hier openlijk mezelf kan zijn, want iedereen is zo lief en begripvol hier. Dat is in het echte leven lang niet altijd zo. Ik kan hier open zijn over alles, dat is niet altijd makkelijk buiten dit forum. Ik hoop hier in de toekomst nog heel veel mensen te helpen <3

Ohja, het zou kunnen zijn dat ik de komende 2 weken wat minder actief ben op dit forum, want er komt een toetsweek aan waarvoor ik bij een paar vakken echt hard moet gaan leren.

Groetjes,

Wereld

Succes met leren @Wereld 

Ohja, vergeten te zeggen, ik heb door dit forum ook mijn oude toetsenbord gemolt:joy:

Iemand had dringend hulp nodig dus ik typte een beetje ruw een lange reactie.  Ach, het was die reactie toch waard!

Gr. Wereld

Ik weet niet wat ik wil bereiken, maar ja. Het is gewoon al fijn om advies te geven! 

Reageer