Gisteren besloot ik weer een spel te spelen wat ik al bijna 1 of 2 jaar al niet meer heb gespeeld: Genshin Impact.
Ik had al een account maar ik stopte even met spelen… ik was niet gemotiveerd om alle quests te gaan doen en HELEMAAL die Mondstadt story quest weet opnieuw te gaan doen.
Ik had al een ander account maar die ben ik kwijtgeraakt, ik was op dat account ergens in Liyue, de 2de regio in Teyvat.
Eerlijk gezegd voelt het alsof ik weer aan het genezen ben van alles wat me overkomen is, ik voel nostalgie. Ik herinner me dat ik heel erg struggelde in dat spel en dacht dat Overload (oftewel Pyro + Electro) de beste reactie/combinatie was in dat spel.
Toen kwam ik erachter dat dat Vaporize was…
Ik wou pullen voor Arlecchino maar kwam erachter dat haar banner straks eindigt, de banner die na haar komt is Baizhu en Scaramouche/Wanderer. Ik denk dat ik voor de banner die na Wanderer en Baizhu komt ga pullen, die heeft Clorinde, Sigewinne en Sethos. Sethos lijkt mij echt cool maar Clorinde ook! Eigenlijk wil ik een melt/vaporize team.
Nu speel ik gewoon lekker en geniet ervan. Ik wou het gewoon even kwijt. Misschien vertel ik er wel meer over als dat mag en kan van de KT… wie weet!