Vraag

wat zou je doen als...

  • 13 June 2023
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 7

wat zou je doen als je 1 dag lang alles mag en kan doen, zoals een bank beroven, zonder dat iemand je straft of raar vind en iedereen het de volgende dag zou zijn vergeten?

ik zou zoizo mijn Duits docent een random knuffel geven, gewoon omdat dat mijn leven helemaal compleet zou maken.

joeee


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Waarschijnlijk gewoon de hele dag niks doen en met vrienden hangen. Mn afspraken niet nagaan, heerlijk.

Reputatie 7

okee, leuk!

Reputatie 7
Badge +7

Leuke vraag! Ik wil eerst mijn crush verkering vragen;) Hij is zo liefff en normaal zou ik het niet durven:) en dan ga ik tegen mijn ouders en mijn vriend(in)en vertellen dat ik bi ben:) (Ik weet zeker dat mijn vrienden best chill zullen reageren, maar ik betwijfel of mijn ouders ook, want hun zijn best homofobisch:(  ) 

Liefs x Banaantje <3 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, mooie vraag idd! Ik zou een nachtelijke zeiltocht houden en dan zelf een sluis bedienen en zee op varen xd en ik zou met een clubje bff 's het gymlokaal volzetten met alle toestellen en apenkooi doen een hele nacht. Ja nacht want dan lig je normaal in bed dus dat lijkt me dan een x super om te beleven. En als ik dan toch geen straf krijg ook ff stiekem een stuk met een scooter op een verlaten weg rijden hihi ☺️ 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

ten eerste leuke vraag😂

 

maar ik zou gewoon de hele dag gamen😭

Reageer