Vraag

wat willen jullie later worden? en nog wat meer

  • 7 June 2023
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 7

hoii, ik vroeg me af, wat zijn jullie toekomstplannen?

ik wil zelf graag Duits docent worden en ik wil 2 kinderen die ik dan Nederlands/Duits opvoed. ohja en ik wil misschien net over de grens in Duitsland gaan wonen


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, ik wil onderzoeker of natuurbeschermer worden liefst op het water of met water en eilanden ofzo. Op een zeilboot wonen. Maar aan de andere kant wil ik ook wel de eco boerderij runnen xd dus kweenognie 😊wel iets buiten zeg maar.  En met mijn liefde samen natuurlijk! En ik vind Duitsland ook prachtig, kom er vaak. Kann auch ziemlich gut auf Deutsch 😉.  En kinderen hebben lijkt me echt super leuk en lief! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil later geneeskunde of sterrenkunde studeren in Londen of Parijs:) Ik heb geen idee waar ik ga wonen maar als ik ooit mijn ware ontmoet ga ik met hem/haar bepalen

Liefs x Banaantje <3

Ps: Leuke toekomstplannen:) !

Reputatie 7
Badge +12

Ik wil later actrice en schrijfster worden  en over de hele wereld reizen. Ik wil geen kinderen maar wel een vriend of vriendin. Ik later wonen op een boerderij.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil later psycholoog worden omdat ik zo veel vervelend situaties heb gehad wil ik een van die goede psychologen later zijn!

 

Of iets met paarden. Vooral probleempaarden lijkt me heel leuk! Dat je helemaal zo'n band opbouwd met zo'n paard!

Kwa kinderen: ik wil heel graag kinderen! Maar ik denk dat ik lesbisch ben, maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Dat zie ik wel. Maar er is zeker een kinderwens!

Ik kijk wel wat het later allemaal word haha😆

Reputatie 1
Badge

Leuk onderwerp! Geen idee wat ik specifiek wil worden, maar ik wil iets met psychologie doen, in de gezondheid. Ik wil mensen helpen een gezonder en gelukkig leven te krijgen. Maar ik wil ook iets met taal en culturen doen. Misschien kan ik wel content maken of een boek schrijven. Ik hou ervan om verhalen van anderen te horen en ervan te leren, vandaar dat ik op dit forum dwaal ;).

Mijn droombaan is om over de wereld te reizen en online werk te doen. Ik wil ook geen leidinggevende hebben, zoals nu in de horeca. 

Qua persoonlijk, ik wil een paar besties. Drie of vier vriendinnen die ik kan vertrouwen met mijn leven en van alles samen mee kan doen, zoals reizen. Ik wil ook kinderen, het liefst vier. Dat is gewoon een mooi getal. Een of twee vind ik zo weinig lol. Ik woon in een familie van drie kinderen en er is altijd eentje buitengesloten. 
Wie weet wat het allemaal gaat worden 

Reputatie 4
Badge +1

Leuke beroepen allemaal! @Ik_wil_anoniem_blijven, die van jouw al helemaal hahah, zit zit nog te kijken wat ik wil. Waarschijnlijk iets met paarden en dieren of met kinderen. Maar ik ben nog maar 14 dus tijd genoeg! Suc6 iedereen. 
xx

Hey,

Ik heb echt geen zin in een man. Ik  films en boeken lopen relaties allemaal slecht af. Me broertje heeft ook al 8 keer verkering gehad, ging ook niet goed. Dus heb daar absoluut geen zin in. Ook geen kinderen. Want tot een jaar of 2 zijn ze aan het krijsen. Daarna gaan ze tot een jaar of 8 zeuren. Dan puberen. En dan volwassen. Denk waarschijnlijk weer veels te negatief, maar boeien 🤣. Ik wil later of bij de politie of iets als loodgieter/ICT/technisch. Die richting op, denk ik. En dan ga ik gewoon weer in Nederland wonen. Dat is wat ik wil.

Adios!

Reputatie 4
Badge +1

hoii, ik vroeg me af, wat zijn jullie toekomstplannen?

ik wil zelf graag Duits docent worden en ik wil 2 kinderen die ik dan Nederlands/Duits opvoed. ohja en ik wil misschien net over de grens in Duitsland gaan wonen

Hoiiii, hier mijn toekomst plannen!

Ik wil graag diergeneeskunde studeren aan de universiteit van Utrecht en daarna als ik een tijdje gewerkt heb een eigen dierenarts praktijk oprichten. Ik wil graag vader worden van 1 kind die ik Nederlands/Engels opvoed. Ik wil graag een kat en ik wil dicht bij een bos wonen.

Reageer