Heyy @froggo.123!
Leuk topic dit echt grappig bedacht! Mijn ouders hadden mij toen ik nog klein was wijs gemaakt dat wolken werden gemaakt door die grote fabrieksschoorstenen. Ik heb dat echt heel lang geloofd en iedere keer dat we langs zo'n schoorsteen reden zei ik tegen mijn ouders kijk daar is weer een wolkenmaker! We noemen die schoorstenen nog steeds wolkenmakers als we er een zien en ik denk dat ik daar nooit meer vanaf kom haha
Liefs van ItsJustMe <3
Hey! Leuk onderwerp!! Mijn moeder had(heeft) een heel stel sprookjes LP's en 2 platenspelers waarvan 1 boven staat. En ze speelde die LP's heel vaak af want ik was er gek op en 2 ervan gaan over Doornroosje en Assepoester en een kabouter die allemaal dingen beleeft en ik was overtuigd dat dat waar was en dat ze dicht bij ons woonden in het bos! Er staat ook een grote villa in een bos in de buurt dus dat moest het wel zijn vond ik xd. En ik dacht als kleintje altijd dat alle klokken gelijk moesten staan met die van de koning haha. Beetje influence van de sprookjes denk ik. En toen ik heel klein was dacht ik dat het huis van mijn oom kon varen of rijden ( iig bewegen) want hij had zo'n scheeps roer in de kamer hangen en inderdaad ook dat speelgoed leefde als je sliep dacht ik. Vooral mijn knuffels en zo'n kabouter dorp haha. Mijn zus zette wel eens sommige poppetjes anders neer als ik sliep dus dan wist ik het helemaal zeker!
Liefs Tover xxx
Dat Sinterklaas bestaat.
Liefs @NoahLovesYou
Toen ik 7 was had m’n broer me wijsgemaakt dat shampoo heel erg giftig is. Het duurde iets van een week voordat ik weer onder de douche durfde. M’n ouders waren echt kwaad op hem, haha.
dat knuffels en speelgoed leefden (deze dachten heel veel mensen wel denk ik lol)
@froggo.123 Toy Story is real, haha
@ItsJustMe Op zich wel mooi bedacht die wolkenmakers
@NoahLovesYou Ik geloofde ook heilig in Sinterklaas. Vond het echt een teleurstelling dat het allemaal fake was
@tim16
Ik vermoedde het al.
Ik zat een keer bij m'n vader in de auto.
Ik vroeg aan hem of Sint bestond.
Ik was eigenlijk alleen maar opgelucht.
Liefs @NoahLovesYou
P.S. Die zeep is echt geniaal. Hoeveel jaar ouder is je broer?
@NoahLovesYou Broer is 2 jaar ouder. Ik dacht toen echt dat ik dood zou gaan als ik per ongeluk shampoo in m’n mond kreeg.
Hey @froggo.123 ,
Omdat ik vroeger met echt wel een berg aan knuffels in bed lag, zeiden mijn ouders dat s'nachts wanneer ik lig te slapen mijn knuffels tot leven zouden komen en dat ze dan in mijn droom komen en met mij gaan praten. Dit vond ik eigenlijk best jammer dat dit niet echt mogelijk is... maar daardoor zei ik wel altijd voor het slapen gaan tegen mijn lievelings knuffel " wel tegen me praten hoor als ik je in m'n droom tegen kom"!! Haha helaas
Groetjes en liefs van mij 🧚🏻♀️
@ItsJustMe Op zich wel mooi bedacht die wolkenmakers
@tim16 Wordt er nog steeds mee voor de gek gehouden door mijn ouders was idd wel leuk bedacht door ze
Wat jouw broer had bedacht was ook wel lollig dat zie ik al helemaal voor me haha arme jij Je broer had er denk ik de grootse lol om Hoop en denk dat je ouders er nu stiekem wel om kunnen lachen als je het aan ze verteld haha
Groetjess van mij :)
@ItsJustMe Ja, we kunnen er nu wel om lachen Hij heeft me er later ook nog wel mee geplaagd, net als jouw ouders met de wolkenmakers. Wel cute dat je helemaal in dat verhaal meeging. Hadden ze waarschijnlijk niet verwacht
@NoahLovesYou Broer is 2 jaar ouder. Ik dacht toen echt dat ik dood zou gaan als ik per ongeluk shampoo in m’n mond kreeg.
Mijn ouders probeerde de zaak nog te redden met het fenomeen hulp-sint maar dat slikte de kleine Tartan niet haha.
@Tartan14 Haha, de hulp-sint. Dat hebben mijn ouders ook nog geprobeerd. Maar daar trapte ik ook niet meer in. Het valt me nog mee dat m’n broer het niet eerder verklapt heeft. Zo’n naaibal is hij wel