Vraag

wat vinden jullie het beste gevoel ooit?


Reputatie 6
Badge +3

hey wat vinden jullie het beste gevoel ooit denk aan dingen zoals net op dat ene plekje op je rug krabben, je iets te kleine schoenen uittrekken, of een orgasme, dat soort dingen. dat van mij is als je een handdoek in je onderbroek stopt en die voor één keer je hele plas kan opvangen (ik plas soms voor de lol in mijn broek) of uitrekken na lang in dezelfde houding gezeten te hebben!


23 reacties

Reputatie 7
Badge +7

In wat voor situatie bedoel je? Als je klaarkomt vindt bijna  iedereen wel een heel fijn gevoel. Maar dat is een heel ander soort gevoel dan als je na een lange dag heerlijk een douche neemt.

Reputatie 6
Badge +3

meer het gevoel van als je na een lange dag een douche neemt.

Klaarkomen is meestal het beste gevoel.

Reputatie 3
Badge +3

Klaarkomen

Reputatie 7
Badge +15

Ik vindt het ook altijd een heel fijn gevoel om ‘s nachts water te drinken… dat voelt echt heilig :))

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Tja, seks en klaarkomen natuurlijk. Maar ook een koude cola drinken als je heel erg veel dorst hebt. 😋

Reputatie 3
Badge +3

Heel nodig moeten kakken en uiteindelijk kunnen, dan kom ik serieus klaar op het toilet.

Reputatie 7
Badge +7

fietsen samen met mijn hond, zonder tegenwind met een goed nummer terwijl het schemert en dan zo gaan staan weet je wel op de fiets en dan wind door je haar dat is echt een goed gevoel. meestal lukt het me niet tho om helemaal mn fiets te pakken en naar buiten te gaan dus dat gevoel beleef ik echt 1x per jaar, 

Ergens langs fietsen waar net het gras is gemaaid, ik krijg daar heel vaak een vakantie gevoel van!

Klaar zijn met werken en naar huis mogen, Iets lekkers eten als je er heel veel zin in hebt (friet ofzo), iets eten als je in het algemeen heel veel honger hebt, of drinken als je dorst hebt, naar huis gaan als school voorbij is, een goed punt krijgen voor een opdracht, uitbetaald krijgen van werk, goede muziek luisteren,

 

Gewoon leuke dingen, is niet zo moeilijk toch?

Oja en een wc vol baggeren als je moet schijten

Reputatie 7
Badge +9

Yooo. Beste gevoel is wanneer je aan het fietsen en sterke wind mee hebt😮‍💨

 

En natuurlijk een snelle achtbaan rijden

De eerste warme dag van het jaar. 

 

Een doelpunt scoren

 

Een berichtje krijgen van je crush

 

 

Een voldoende halen voor cambridge engels

 

 

En voor mij toen ik op vakantie was in Zuid Afrika en een luipaard spotte in een boom.  Dat was zo gaaf.

Reputatie 7
Badge +9

De eerste warme dag van het jaar. 

 

Een doelpunt scoren

 

Een berichtje krijgen van je crush

 

 

Een voldoende halen voor cambridge engels

 

 

En voor mij toen ik op vakantie was in Zuid Afrika en een luipaard spotte in een boom.  Dat was zo gaaf.

Toevallig dat ik morgen terug ga naar NL van zuid afrika😆

Ah gaaf! Ik vond het daar zo gaaf. Jammer genoeg alleen geen wilde honden en walvissen gezien. Jij wel?

Reputatie 7
Badge +9

Ah gaaf! Ik vond het daar zo gaaf. Jammer genoeg alleen geen wilde honden en walvissen gezien. Jij wel?

Gisteren een walvis staart gezien tijdens surfen dat was wel vet inderdaad

 

Geen wilde honden, helaas.

Oh men ben je ook gaan surfen? Nou ben ik echt jaloers. Ik vind golfsurfen echt heel leuk,  maar mocht het toen niet omdat waar wij zaten haaien waren en het walvisjong seizoen was ( dus haaien jagen dan veel) . Mijn ouders vonden het te eng, zeikers ;)

Reputatie 7
Badge +9

Oh men ben je ook gaan surfen? Nou ben ik echt jaloers. Ik vind golfsurfen echt heel leuk,  maar mocht het toen niet omdat waar wij zaten haaien waren en het walvisjong seizoen was ( dus haaien jagen dan veel) . Mijn ouders vonden het te eng, zeikers ;)

Ja walvis seizoen begint hier nu net, haaien vallen mensen zoiezo niet aan. 

 

Golf surfen is inderdaad heel leuk. Je moet wel een goede surfplank hebben anders is het echt te moeilijk😂

Ik ga ieder jaar in Frankrijk bij Biaritz. Daar zijn de golven wel iets kleiner ja :D

En on topic, een  mooie golf pakken is ook wel een nice gevoel

Reputatie 7
Badge +17

Een voldoende halen voor cambridge engels

Nice. Die heb ik ook gedaan. Welk level heb je gedaan? Ik heb B2 First. Ik wil ook nog C1 doen.

 

Een voldoende halen voor cambridge engels

Nice. Die heb ik ook gedaan. Welk level heb je gedaan? Ik heb B2 First. Ik wil ook nog C1 doen.

 

Bij ons is het verplicht op het VWO. Ik ben er echt slecht in dus ik ga al mijn examens voor CE skippen. Ik ben gewoon blij als ik een voldoende haal na hard leren eigenijk. Mijn broer doet over 2 weke C2 examen.  Hij is er dus wel goed in hahaha ik heb echt de verkeerde genen gekregen.  

Reputatie 7
Badge +17

Oh, ok. Bij ons is het vrijwillig (havo). Toch goed dat je voldoende hebt gehaald.

Hey,

Skaten (Cruiserboard) over de dijk met goede muziek en de wind in je haren. Dan voel ik me bevrijd. Bevrijd uit mentale shit.

De rust die neerdaalt na het bidden.

Doei!

Reageer