Wat is jullie fav spel?

  • 22 February 2024
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Hallo allemaal! 

wat is jullie fav spel?

Fav bordspel?

fav computerspel?

fav vakantiespel?

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?)

fav spel die je zelf bedacht hebt?

fijne fagen allemaal en groetjes @Kingboy 🤠👑


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

1.  Memorie

2. Kezen

3.  Packman

4. Kwartet

5. Tien tellen in de rimboe

6.  Ik heb in groep 3 een keer een eigen bordspel bedacht dat leek op ganzenbord

Fijne dag terug

 ( vond deze vragenlijst leuk omdat hij niet heel erg lang is als ie te lang is heb ik namelijk geen zin meer om 'm in te vullen(

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Fav bordspel? monopoly of iet dergelijk

fav computerspel? Runescape

fav vakantiespel? badminton of zo iets

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?) doe ik nooit

fav spel die je zelf bedacht hebt? heb ik niet

je bent fav kaartspel vraag vergeten...!

Reputatie 7
Badge +17

Fav bordspel? Pandemic is wel leuk. Of monopoly

fav computerspel? Horizon Zero Dawn en Horizon Forbidden West. God of War Ragnarok.

Als je van een goed verhaal houdt, Life Is Strange 1&2

fav vakantiespel? Wij nemen altijd Uno mee op vakantie.

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?) Doe ik nu niet meer. Vroeger, tikkertje en stoepranden

fav spel die je zelf bedacht hebt? Heb ik niet
 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Erikske  en @Tinker.fan 

Ja srry dat ik dat ben vergeten wel een leuk idee geweest ja! 😂🧐

en dankjewel dat je hem leuk vond @Tinker.fan , + ik snap dat je lange vragenlijsten niet leuk vind (vind ik namelijk persoonlijk ook niet altijd zo leuk)

groetjes @Kingboy  en fijne dagen!😂👑🤠

Reputatie 5
Badge +1

Fav bordspel?│ Pinguïn Panic of Monopoly

fav computerspel?│ ROBLOX of typeracer als dat telt (typeracer is een website)

fav vakantiespel?│ Op scoutingkamp had ik heel lang geleden (echt meerdere jaren geleden) Uno gespeeld

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?)│ Superbal/trefbal of verstoppertje

fav spel die je zelf bedacht hebt?│ Ik bedenk geen spelen, maar laatst toen ik scouting moesten we even wachten op een andere groep zodat we naar de volgende spel konden gaan. Ik had dus de idee om deze spel te doen die ik op een training een keer had gedaan waarbij iedereen op een kruk zit behalve 1 of meer personen en daarna gaat iedereen op de benen van iemand anders liggen. Daarna gaat de persoon(en) die staan de krukjes weg van onder iedereen halen en als iedereen hun sterkte gebruikt in hun benen, blijft iedereen zitten. Dit hadden we ook bij de eind van de avond gedaan met de hele groep (dus rond 17 mensen)

Fav bordspel? Ganzenbord vind ik altijd leuk

fav computerspel? F1 race spellen dus nu F123

fav vakantiespel? HitSter dan moet je random liedjes raden hoe het heet en van wie het is en uit welk jaar het komt is erg leuk om te doen met elkaar op vakantie en uno :)

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?) Doe ik nooit meer maar vroeger vond ik buurtverstoppertje altijd heel leuk

fav spel die je zelf bedacht hebt?  Heb helaas geen fantasie genoeg om een spel te bedenken haha😅

Leuk bedacht deze vragenlijst! Groetjes van mij :)

Reputatie 7
Badge +12

Hallo allemaal!   Hey!

wat is jullie fav spel? Over all is dat levend stratego of vlaggenroof

Fav bordspel?  Monopoly of Colonies

fav computerspel?  Ik mag niet gamen maar als spelletje  Flight simulator

fav vakantiespel?  woordenboekspel (dan kies je een woord uit het woordenboek en als niemand het kent mag iedereen een betekenis opschrijven en jijzelf  of degene die “de beurt “ heeft zet dan de echte op papier. Het is vet lachen als iedereen iets geks bedenkt en dan ga je allemaal raden welke betekenis de juiste is)

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?) levend stratego of vlaggenroof

fav spel die je zelf bedacht hebt?  parachuutjes maken met een houtje eraan en wie het laatste weer op de grond geland is is de winnaar.

fijne fagen allemaal en groetjes @Kingboy 🤠👑      Insgelijks en groetjes !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +3

Hallo allemaal! 

 

wat is jullie fav spel?

Bunkertrefbal

Fav bordspel?

Monopoly(omdat ik altijd win :)

fav computerspel?

F1 202(1, 2, 3, 4, idc gwn de f1 games), Roblox, minecraft, Rocket League, brawl stars. Gwn veel

fav vakantiespel?

Badminton ig

fav buitenspel? (zoals tikkertje of verstoppertje?)

Eenen of buskruit

fav spel die je zelf bedacht hebt?

Not yet gedaan

Fav kaartspel ook maar erbij zetten :)

Pokeren

Reputatie 7
Badge +12
  • toevoeging:  de parachuutjes zijn natuurlijk mini formaat en er hangt een houtje aan en niet een mens XD  (toch maar voor de zekerheid ff zeggen haha)

Reageer