Skip to main content

Heyy!

ik kom op het forum heel veel verdrietige/nare/ e.t.c verhalen tegen. Ik heb zelf ook zo’n tijd gehad en ik heb toen heel veel steun gehad aan het forum. (Onder een andere gebruikers naam) Ik wil hier mijn succes verhaal delen om anderen te laten weten dat het altijd goed komt. Voel je vrij om ook je succes verhaal te delen en/of te vertellen waar je mee zit!

Ik had een periode rond mijn 14e/15e dat ik depressief was en anorexia had en ik ben toen betrapt dat ik mezelf sneed. Mijn ouders hebben mij toen naar een Psycholoog gestuurd. Eerst vond ik dat alleen maar erg, maar nu heeft het me heel erg veel geholpen. 
 

heel veel

🍀 🍀 🍀 

als je nu in zo’n periode zit! Het komt altijd goed.

 

 

 

Hoii! mijn succesverhaal moet nog beginnen maar ik weet dat die gaat komen, ik doe aan de sport ( naam sport verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy ) en ik mag volgend jaar naar het NK!! En waarschijnlijk over 4 jaar zelfs naar het WK!! Er zijn namelijk niet zoveel jongens die aan de sport doen dus er is niet zoveel concurentie… Mijn grootste droom is dat het een olympische sport wordt en ik daar aan mee mag doen!!

Liefs -Ikweetgeennaam321


Wat cool!!🍀🍀🍀 @Ikweetgeennaam321 


Hey lieve @Ikweetgeennaam321 ,

Ik had er nog nooit van gehoord! Het ziet er heel cool uit, knap dat je dat kan. :)


Jaa dat is het ook!!


Hey! Vet hoor @Ikweetgeennaam321 ! Top! En voor jou ook trouwens @Anoniem446 dat je zo goed door de psycholoog geholpen bent!  Dat is ook jouw prestatie vind ik! 

Tsja mijn succes verhaal is mijn eerste topic 

 maar het allermooiste extraatje is, dat ik sinds een maand verkering heb met het zelfde meisje dat mij tijdens mijn straf een tijdje had staan bekijken. En toen aansprak en mij 'over de drempel ' hielp.  Stiekem vond ik haar toen al leuk en zij mij. Maar ik schaamde me lange tijd veel te veel.  We wisten ook wel van elkaar dat we elkaar leuk vonden maar pas sinds kort durfden we het te bekennen! En nadat ik een brief aan haar voorlas om haar te bedanken en te vragen! ☺️😘  Nu dus in love! ♥️ Echt super top! 

Liefs Tover xxx


@Jesse08 @Tover01 Jaa, het is niet zo’n bekende sport maar ik hoop dat het echt bekend wordt voor ik er te oud voor word… @Tover01 ja, dat is echt 1 van de grootste prestaties (als het niet de grootste is) waar ik ooit over heb gehoord!! Het is ook gewoon zo inspirerend!! Jouw verhaal motiveert mij ook om er te zijn voor anderen, dus zelfs dat heb je voor elkaar gekregen!! En trouwens: Gefeliciteerd met je verkering!! Ik hoop dat jullie heeel lang samen gelukkig blijven!!!

Liefs -Ikweetgeennaam321


Ik heb vele dingen gedaan in mijn leven waar ik met grote trots naar kan kijken. Ik ben het meest trots op mijn religie en hoe ik erin sta. Dat is voor mij nummer 1, een moslima zijn is mijn grootste succes. Alhumdullilah (Alle lof komt toe aan Allah)

Liefs,

Salam🍉


Reageer