Skip to main content

Waar zijn jullie trots op?

• January 21, 2025
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5

dag iedereen 

Zouden jullie willen vertellen waar jullie het meeste trots op zijn en hoe jullie het gedaan hebben?

Veel liefs, Gd

8 reacties

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 21, 2025

Hoi ​@Grote dromen 

Ik denk dat ik er trots op ben dat ik mezelf durf te zijn. Ik draag bijvoorbeeld gewoon nagellak. Ik heb laatst ook een jurk gedragen. (bij mijn toneelgroep) Ik zou niet met een jurk over straat durven. Ik heb geen zin in negatieve reacties. 

Ik ben er ook trots op dat ik de rust met mezelf heb gevonden.

Waar ben jij trots op?

@Wolkje.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 21, 2025

Hey, ik ben eigenlijk wel trots op dat ik ben zoals ik nu ben en dat dat goed bevalt. Nobody's perfect gelukkig. Maar ik ben wel lekker mezelf ondanks wat mensen denken te moeten vinden,  en ik ga wel lekker op school. En ben trots op de keuze die ik heb gemaakt om bij scouting te gaan en dat ik sportief ben en het goed doe bij judo, en daardoor gevraagd ben om ook jiu jitsu te gaan doen haha 😊. Zo, ik heb nog nooit zoveel positiefs over mezelf gedurfd te zeggen hihi 🤗 En het meest trots ben ik dat mijn vriendin verliefd op mij is. hoe is het mogelijk 😘

Liefs, Tover xxx

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 22, 2025

@Tover01  je vriendin zal iets in je gezien hebben wat ze zeer aantrekkelijk vond,wees trots op jezelf meisjes vallen niet zomaar voor je ;)

@Wolkje  ik ben trots dat ik niet meer een jongen ben die alles laat gebeuren maar dat ik nu mezelf durf te verweren.

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon )

• May 16, 2025

Een heel lang (spannend) verhaal geschreven en er tekeningen bij gemaakt en mijn ouders vinden dat zo leuk en hebben dat laten drukken als een echt boek (niet te koop)

Maar ik ben er wel trots op

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 18, 2025

Dat is zeker iets om trots op te zijn wil je soms later meer verhalen schrijven?

• August 4, 2025

Hallo allemaal

jullie mogen zeker trots zijn wouw ik ben trots op mezelf omdat ik een groote droom had en dat was DJ worden en nu ben ik nog maar 15 en ik draai het eerste weekend van september op de grootste fuif van hier in de buurt ik ben heel trots op mezelf en hoop om nog verder te gaan .

Groetjes AnoP

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 5, 2025

Ik ben trots dat ik het heb uitgemaakt met mijn ex. Hij was toxic.

xx liefs Wolf 🐺

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 5, 2025

Ik ga overmorgen twee keer 25km lopen dus 50km in twee dagen met mn vader :D